.

Vraag

Onverklaarbaar data verbruik tijdens het auto rijden

  • 29 November 2021
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Tijdens het auto rijden gebruikte ik google maps. Dit doe ik altijd en zorgt nooit voor problemen, maar nu ging ik ineens over mijn databundel. Op een of andere manier heb ik vanaf 16:18 uur tot 16:24 uur elke 4 seconden 59 mb gebruikt. Hierdoor ben ik binnen no time boven mijn bundel gegaan. Daardoor heb ik nu een rekening van 473,87€. Hoe kan het zijn dat ik binnen 6 minuten zoveel geld ben verloren. Ik heb er niet eens profijt uitgehaald. Vindt het echt niet kunnen dat er zoveel gerekend wordt voor één MB. En er werd mij nog 1000MB beloofd om de maand verder te komen, maar die heb ik ook niet gekregen. 

 

Heeft iemand ook tips omdat volgende keer te voorkomen?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Flint.015,

 

Bedankt voor je bericht en welkom op het Forum! Wat vervelend om te horen dat je buiten bundel kosten hebt gemaakt. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, adres, en email adres? Je kunt beter geen persoonlijke gegevens (06 nummer) delen in het openbaar. Dit is voor je eigen veiligheid :). Ik kijk dan gelijk even mee naar de aansluiting en stuur ook wat tips door. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer