.

Vraag

Onterechte internetkosten

  • 3 July 2012
  • 6 reacties
  • 349 Bekeken

Badge
Goedendag,

Ik schrok toen ik mijn simyo opende om mijn verbruik te zien.
er staat dat ik 14,92 moet betalen voor internet.

Ik heb eind juni mijn bundel omgezet van VAAK nar REGELMATIG.

op 2-7 ontving ik de bevestiging dat VAAK per 01-07 is stopgezet.

op 2-7 ontving ik de mail dat REGELMATIG per direct ingaat.

Jullie brengen echter kosten in rekening.
01-07: Âż 3.49
02-07: Âż 11.43

Graag dit in orde maken! Dit ga ik uiteraard niet betalen!

6 reacties

Ik heb hetzelfde probleem en op mijn email naar de klantenservice word niet gereageerd. Graag oplossen!
Ondertussen zijn de kosten weggehaald, op 0,01 cent na.
Maar ik kan in het overzicht nog steeds mijn huidige bundel niet zien en dus ook niet zien hoeveel data ik nog over heb deze maand.

Graag jullie systeem fixen en die laatste 0,01 cent nog weghalen.
Badge +6
Beste F11ACE,

Welkom op het forum van Simyo!
We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd.
Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.
Badge +6
Beste Vincentbal,

Welkom op het forum van Simyo!
We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd.
Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.
Er zal een creditering plaatsvinden voor de 1 eurocent die onterecht buiten de bundel is berekend.
Oke bedankt voor je antwoord.
Enige probleem is nu nog dat mijn oude bundel (vaak) in het overzicht staat ipv mijn nieuwe (regelmatig).
Nu kan ik dus niet zien hoeveel ik verbruikt heb deze maand en is het onmogelijk geworden om in de toekomst eventueel terug te switchen.

Groeten van Vincent
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Vincent,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb je nummer doorgegeven aan de technische dienst. Ze proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht je vragen hebben over je internet bundel of verbruik kan je mij of 1 van de andere moderators altijd een privé bericht sturen.

Groetjes,

Alex

Reageer