.

Beantwoord

Onterecht bericht dat internetbundel op is. Hoe komt dat?

  • 24 March 2016
  • 8 reacties
  • 127 Bekeken

Ik krijg zojuist een sms dat mijn internetbundel op is en dat ik vanaf nu buiten de bundel internet. Dit terwijl ik nog 1GB over zou moeten hebben volgens de gegevens die mijn telefoon zelf bijhoudt. Ook op mijn Simyo-pagina staat dat ik nog 1GB over heb. Wat moet ik nu met het sms'je? Kan ik gewoon door blijven internetten via mijn mobiele gegevens of zit ik dan straks met extra kosten?
icon

Beste antwoord door Tiury 24 March 2016, 15:39

Bekijk originele reactie

8 reacties

Die berichten zijn realtime, de standen op de app en Mijn Simyo worden met een kleine vertraging bijgewerkt. Ik zou dus maar maatregelen nemen zoals extra MB's bij kopen of je data uit en alleen via Wifi internetten...

Neem tevens dit topic eens door... Staan veel handige tips in hoe je hoogverbruik kunt voorkomen. Enkele daarvan zijn, zit je op wifi zet je data uit en laat je telefoon en apps alleen updaten via Wifi..

https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989
Bedankt voor het meedenken. Ik weet inderdaad dat de Simyo-app en MijnSimyo enige vertraging hebben. Echter, mijn telefoon houdt zelf ook mijn verbruik bij en die zegt ook dat ik nog 1GB over zou moeten hebben. Bovendien is die vertraging volgens mij maximaal 1 dag en aangezien ik normaal 10 dagen met 1GB doe lijkt het mij sterk dat dat nu dan binnen 1 dag verbruikt moet zijn zonder dat ik het door heb. Ik vermoed dus dat er iets anders niet helemaal klopt. Hopelijk kan een medewerker hiernaar kijken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi LianneB,

Goed dat je ons hier een vraag over stelt, want zoals ik kan zien lijkt het waarschuwingsprofiel voor je sms'jes inderdaad niet goed te staan! Je hebt zo te zien een 2000 + 1000 MB bundel en al het sms'je ontvangen bij 2000 MB. Ik heb het doorgestuurd naar onze IT afdeling om deze sms'jes goed te zetten.

Jij kunt uiteraard gewoon gebruik maken van de rest van je bundel 🙂. Uiteraard bied ik nog graag mijn excuses aan voor de verwarring!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje! Normaal gesproken is dat het beste wat je kunt zeggen, want jij kon dit natuurlijk ook niet voorzien.
Super, bedankt Tiury!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan Lianne 🙂!

Ik heb bericht gekregen van onze IT-afdeling dat het inmiddels is opgelost. Je krijgt dus geen verwarrende sms'jes meer van ons 😉. Als je nog verdere vragen voor ons hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury
Dat is fijn. Bedankt voor jullie hulp!
Tja dat kon ik inderdaad niet zien 😃
Top dat het opgelost is 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi LianneB,

Fijn dat alles is opgelost. Ik zal Tiury nog een keer namens jou bedanken :D

Groetjes,
Sean

Reageer