.

Beantwoord

Ondanks internetbundel kosten voor internetverkeer

  • 9 April 2012
  • 20 reacties
  • 3073 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb al geruime tijd een internetbundel. De voorbije twee weken zijn ineens forse bedragen voor internetverkeer aangerekend. Hoewel in het buitenland geen dataverkeer mogelijk is, heb ik afgelopen week toen ik in het buitenland was toch internetverkeer gehad. Ik denk dat er iets goed fout is in de Verbruyik-registratie en dus ook in de automatische afboekingen.
Heeft iemand dezelfde ervaring?
icon

Beste antwoord door Alex 10 April 2012, 16:41

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum CJJ,

Ik heb het e.e.a. voor je nagekeken. Ik zie dat je een internet maandbundel hebt (afgesloten op op 13/3). Met deze maandbundel kun je toch 200 mb internetten. Volgens onze gegevens heb je inmiddels meer dan 200 mb geïnternet. Het verbruik na 200 mb valt dan buiten de bundel. Het is technisch gezien onmogelijk om in het buitenland te internetten. Dit is ook niet te zien in ons systeem.

Groetjes,

Alex
hallo,

Ik heb voor mijn blackberry een bundel van 50 min en 10 sms en 1000 blackberry internet.
maar nou staat er bij mijn verbruik dat er bedragen achter staan als ik buiten de bundel ge smst heb of geinternet maar dat heb ik binnen me bundel gedaan hoe kan dat?

groetjes
Badge +2
Beste quidel,

Wij zullen dit voor je rechtzetten. Door een storing is het abonnement niet goed geactiveerd. Over een uur vallen alle gesprekken en internetsessies binnen je bundel. De kosten buiten de bundel voor deze tijd zullen wij kwijtschelden.

Groetjes,

Arie
Bedankt voor de snelle reactie
Ik zal vanavond kijken of het recht gezet is
bedankt
Reputatie 2
Badge +4
Beste Quidel,

Uit ons systeem blijkt dat de facturatie van het verbruik inmiddels correct verloopt. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
vorige maand blackberry bundel afgesloten zie deze maand dat bb bundel niet actief is en ineens een internetbundel geactiveerd is per 1-7-2012 ik heb deze foput vorige maand al gemeld maar hoefde me geen zorgen te maken nu betaal ik dus voor gebruik van internet met bb en dat is niet de bedoeling
kan de bundel ook niet wijzigen wie helpt
De nieuwe belbundel (120 min/sms) heb ik in laten gaan op 1 juli. En gisteren daarbij een internetbundel geactiveerd. Die doet het en geeft ook weer wat er is verbruikt. De belbundel staat alleen nog steeds op de oude (250 sms/min). Bovendien zijn er verbruikskosten in rekening gebracht (de juni bundel was op) terwijl per 1 juli gewoon de nieuwe bundel had moeten ingaan. Ik snap er niks van.....
Badge +1
hallo ik heb een vraag vorige maand heb ik een simyo weinig icl blackberry bundel afgesloten maar toen zag ik in mijn overzicht dat de er een internetbundel werd geactiveerd per 1-7-2012 en mijn blackberry bundel per 30-6-2012 afliep.
ik heb toen bij simyo ook al geinformeerd hoe dit kon er werd mij gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat alles correct geactiveerd werd maar per 1-7-2012 is dit dus niet het geval.tevens zie ik ineens kosten die ik moet betalen voor internetgebruik terwijl er een bundel van 1000mb is hoe kan dit.
Ik wil graag mijn bb bundel weer geactiveerd en geen gewoon internet maar kan dit zelf niet wijzigen.
Reputatie 5
Badge +10
vorige maand blackberry bundel afgesloten zie deze maand dat bb bundel niet actief is en ineens een internetbundel geactiveerd is per 1-7-2012 ik heb deze foput vorige maand al gemeld maar hoefde me geen zorgen te maken nu betaal ik dus voor gebruik van internet met bb en dat is niet de bedoeling
kan de bundel ook niet wijzigen wie helpt


Bedoel je met afgesloten dat je de Blackberry bundel hebt beëindigd? Ik zie namelijk terug dat de Blackberry bundel per 1/7/12 is beëindigd. Vervolgens is er via je persoonlijke pagina een normale internet bundel toegevoegd.

De nieuwe belbundel (120 min/sms) heb ik in laten gaan op 1 juli. En gisteren daarbij een internetbundel geactiveerd. Die doet het en geeft ook weer wat er is verbruikt. De belbundel staat alleen nog steeds op de oude (250 sms/min). Bovendien zijn er verbruikskosten in rekening gebracht (de juni bundel was op) terwijl per 1 juli gewoon de nieuwe bundel had moeten ingaan. Ik snap er niks van.....

We hebben eerder deze week een probleem gehad met ons systeem waardoor de weergave en het actief zijn van de juiste bundels niet correct stonden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Het verbruik is inmiddels aangepast op je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Alex,
Ik bedoel dus idd dat mijn bb bundel gestopt is en een internetbundel gewoon geactiveerd is ja kan dit nog verholpen worden ik weet niet wat er fout ging
op mijun persoonlijke pagina maar dit was ni8et de bedoeling.
Het is mijn bedoeling om een blackberry bundel geactiveerd te laten samen met simyo weinig.

mvg Brenda Gijsen
Heb afgelopen week een abbo besteld 300min en BB bundel, krijg alleen geen BB bundel maar ''internetbundel vaak''
Niet gekregen wat ik besteld heb moet ik nu 1 maand betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak?

mvg Daniel
Reputatie 5
Badge +10
Beste Alex,
Ik bedoel dus idd dat mijn bb bundel gestopt is en een internetbundel gewoon geactiveerd is ja kan dit nog verholpen worden ik weet niet wat er fout ging
op mijun persoonlijke pagina maar dit was ni8et de bedoeling.
Het is mijn bedoeling om een blackberry bundel geactiveerd te laten samen met simyo weinig.

mvg Brenda Gijsen


Het is helaas niet mogelijk om dit deze maand nog te wijzigen zodat het direct ingaat. Je kunt eventuele wijzigingen wel per 1/8/12 in laten gaan.

Heb afgelopen week een abbo besteld 300min en BB bundel, krijg alleen geen BB bundel maar ''internetbundel vaak''
Niet gekregen wat ik besteld heb moet ik nu 1 maand betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak?

mvg Daniel


Welkom op het forum Danieljnsn,

Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak besteld. Zo zou het ook in je contract moeten staan. Klopt dit?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Alex,
Ik bedoel dus idd dat mijn bb bundel gestopt is en een internetbundel gewoon geactiveerd is ja kan dit nog verholpen worden ik weet niet wat er fout ging
op mijun persoonlijke pagina maar dit was ni8et de bedoeling.
Het is mijn bedoeling om een blackberry bundel geactiveerd te laten samen met simyo weinig.

mvg Brenda Gijsen


Beste Alex
ik begrijp dat ik de bb bundel deze maand niet meer geactiveerd krijg heb nu dus idd via persoonlijke pagina mijn bundel geweizigd in simyo geregeld per 1-8-2012 maar krijg geen bb bundel geactiveerd per 1-8-2012 zou je dit kunnen verhelpen zodat ik dan ook per 1-8-2012
de bb bundel krijg
mvg B.Gijsen
Reputatie 5
Badge +10
Beste Alex
ik begrijp dat ik de bb bundel deze maand niet meer geactiveerd krijg heb nu dus idd via persoonlijke pagina mijn bundel geweizigd in simyo geregeld per 1-8-2012 maar krijg geen bb bundel geactiveerd per 1-8-2012 zou je dit kunnen verhelpen zodat ik dan ook per 1-8-2012
de bb bundel krijg
mvg B.Gijsen


Hoi brenjos,

Ik heb je telefoonnummer doorgegeven aan de technische dienst. Dan kunnen ze er even naar kijken. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik dit weten.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Alex

imiddels contact gehad met de klantenservice en alles opgelost
bedankt gr b.Gijsen
Badge +6
Beste Brenjos,

Blij te horen dat het is opgelost.
Bij verbruik zag ik dat kosten voor internet in rekening worden gebracht, terwijl mijn internetbundel nog niet verbruikt is. Hoe kan dat???
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ell,

Dit is een fout in ons systeem. Dit wordt automatisch hersteld. Het zal dan ook niet berekend worden op je factuur. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Hoe kan dat als ik een internet bundel heb. Er kosten worden berekend als ik een MMS of E-mail verstuur?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi gerritneut,

Het versturen van een MMS kost altijd 0,50 cent. Dit staat verder los van het wel/niet hebben van een internetbundel. Wanneer je nog genoeg mb's over hebt en een email verstuurd, zullen hiervoor geen kosten in rekening worden gebracht.

Ik vermoed dat je vraag voortkomt uit de 1 euro internetkosten welke je op je verbruik terug ziet. Dit is een fout van Simyo, maar wordt automatisch hersteld door ons. Deze euro wordt dus niet in rekening gebracht. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer