.

Beantwoord

Onbeperkt internet


Beste simyo klanten en medewerkers,

Verschillende providers komen met onbeperkt internet, bellen en sms binnen de hele EU. De prijs hiervoor is slechts €25,00 per maand. Ik ben nu enkele jaren klant bij Simyo en heel tevreden, maar de verleiding om over te stappen wordt zo wel groot. Voor ongeveer evenveel geld krijg je alles onbeperkt...

komt Simyo ook snel met onbeperkt bundels?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 May 2017, 10:40

Bekijk originele reactie

71 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi DaBuzzzz,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me goed voorstellen dat je niet graag met die stress zit. Goed dat je doorgeeft welk formaat bundel je wel goed zou uitkomen, we verzamelen alle wensen van onze klanten uiteraard om te kijken wat er mogelijk is. Zodra er een wijziging gaat plaatsvinden brengen we iedereen natuurlijk op de hoogte.

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd wat betreft de coulance. Je internetverbruik buiten de bundel is verrekend met een eenmalige bundel. Het restbedrag zal binnen drie weken na het incasseren van de factuur worden teruggestort op je rekening. Indien je hier nog vragen over hebt kun je die uiteraard direct in reactie op dat bericht toesturen.

De andere kosten op je factuur zijn inderdaad opgebouwd uit bellen en sms'en buiten je bundel. Hier kan ik je helaas geen coulance voor aanbieden. Als je belbundel te snel op gaat kun je eventueel kiezen voor een Onbeperkt Bellen bundel, ook kun je extra minuten bijkopen als je belbundel sneller op is gegaan dan gepland.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els
Ben ik weer, een dikke maand verder. Ik vind dat wij als klant recht hebben op een duidelijk antwoord.

D.w.z. een antwoord in de zin van: "nee we gaan geen grotere bundels data aanbieden binnen nu en 2018" of "Ja we verwachten nog voor het nieuwe jaar met dergelijke bundels te komen"

Naast dat alle antwoorden vriendelijk maar heel onduidelijk zijn is ook het prijsvoordeel, waarmee Simyo ooit van start ging al weer ingehaald door de concurrent. Tele2 heeft al onbeperkt voor €25.

In plaats van wachten op de leegloop is het dus ook gewoon nodig dat er een besluit en een horizon komt. Nu laat je Klanten bungelen

Dus Simyo, pak de handschoen op en kom met een uitgangspunt waar we wat mee kunnen.

Dank!
Reputatie 5
Badge +5
Same here, Angela! Bij mij vloog 8 GB er afgelopen maanden ook doorheen. Mede door mijn herontdekte liefde voor podcasts en de luiheid van het vooraf downloaden via wifi.. Overigens ga ik daar nu slimmer mee om :D

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +6
Duidelijk genoeg zo....Hier kun je wat mee🤔
Reputatie 6
Badge +4
Volgens mij @Els heb je niet gezien dat er net boven jouw antwoord aan Angela.....iemand een vraag heeft gesteld namelijk door Dabuzzzzz
Jij geeft een antwoord aan Angela over jouw herontdekte podcast??
Ik weet het niet zeker, beste Frida, maar volgens mij is Els, zoals RonH al zegt, heul errug duidelijk. 😉😊

Sorry @Els, kon het niet laten
😀😀
Reputatie 5
Badge +5
Oei, sorry Dabuzzzzz! Ik zag een oudere reactie van Angela als een van de laatste berichten, vandaar mijn reactie daarop. @ Ron H en Frida, goed opgemerkt! Ik ga het rechtzetten. @ Friesian, ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn, dat zie je toch? 😉 :P

@ Dabuzzzzz, heel begrijpelijk dat je een duidelijk en definitief antwoord van ons wilt hebben. Ik ga navraag doen voor een definitief antwoord. Eind deze week of uiterlijk volgende week kom ik hierop bij je terug, goed?

Groetjes,
Els
Oei, sorry Dabuzzzzz! Ik zag een oudere reactie van Angela als een van de laatste berichten, vandaar mijn reactie daarop. @ Ron H en Frida, goed opgemerkt! Ik ga het rechtzetten. @ Friesian, ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn, dat zie je toch? 😉 :P

@ Dabuzzzzz, heel begrijpelijk dat je een duidelijk en definitief antwoord van ons wilt hebben. Ik ga navraag doen voor een definitief antwoord. Eind deze week of uiterlijk volgende week kom ik hierop bij je terug, goed?

Groetjes,
Els


Hoi Els, het is 'volgende week' 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Hoi DaBuzzzzz,

Ik was net op zoek naar dit bericht, bedankt voor de reminder! 🙂 Helaas heb ik nog geen antwoord ontvangen van de afdeling die hier over gaat, dus ben ik er opnieuw achteraan gegaan. Zodra ik meer weet, breng ik je direct op de hoogte. Sorry voor het ongemak!

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?

Groetjes,
Els
ik ga het deze week nog aankijken maar ben er een beetje klaar mee. Krijg wel een 1000 mb cadeautje voor mn verjaardag maar een uitbreiding van de bundels (waar al maanden om gevraagd wordt) is een brug te ver. Ik weet dat elk antwoord min of meer bindend is wat als je wat roept gaan mensen er naar handelen maar niets roepen veroorzaakt onrust en ontevredenheid die erger is in mijn opinie.

Dank alvast
Reputatie 5
Badge +5
Hoi DaBuzzzzz,

Bedankt voor je geduld! Ik heb overleg gehad met de afdeling die hier meer over kan uitleggen en kan je wat meer inzicht geven over onze denkwijze.

Natuurlijk houden we in de gaten wat de concurrentie doet, dat doen onze klanten natuurlijk ook. De wensen wat betreft de inhoud van onze internetbundels is ons natuurlijk ook niet ontgaan. Ik snap dat je wellicht verwacht dat wij direct inspringen bij elke prijsverandering van onze concurrenten. Het belangrijkst vinden wij dat jullie geweldige service krijgen en dat we betrouwbaar zijn. Om deze reden kiezen wij er voor om niet mee te doen met het constant aanpassen van prijzen voor abonnementen.

Ik hoop dat je me gelooft als ik zeg dat we werken aan nieuwe bundels. Hoe dit er precies uitziet kan ik nog niet verklappen, maar zeer binnenkort ga je hier meer over horen. Kun je dat nog even afwachten?

Groetjes,
Els
Hi Els, ik bewonder je vriendelijkheid en behulpzaamheid maar dit is net zo vaag als eerder. Binnenkort is natuurlijk volkomen subjectief en daar gaat het me om.

De inhoud van de bundels vind ik niet zo relevant ik wil alleen maar weten of er fors grotere of onbeperkt bundels aankomen voor zeg het einde van het jaar, met name data.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi!

Goede vraag 🙂 Kritisch. Een onbeperkt bellen-bundel staat voorlopig niet op de agenda, maar we sleutelen altijd aan grotere bundels! Ik kan je daar nog even niets concreets over vertellen, sorry!

Groetjes,
Jihane
Hoi!

Goede vraag 🙂 Kritisch. Een onbeperkt bellen-bundel staat voorlopig niet op de agenda, maar we sleutelen altijd aan grotere bundels! Ik kan je daar nog even niets concreets over vertellen, sorry!

Groetjes,
Jihane


Laat geworden gister @Jihane ? 😝
Reputatie 7
Badge +9
Een onbeperkt bellen-bundel staat voorlopig niet op de agenda, maar we sleutelen altijd aan grotere bundels!
Jihane, niet onder stenen slapen! Simyo heeft inmiddels een onbeperkt bel-/SMS-bundel! Ik denk dat jij een onbeperkte data-bundel bedoeld, maar dat staat daar niet.

Mag ik dan in ieder geval vragen in welk jaar en misschien specifieker welk kwartaal we denken aan die nieuwe grotere data-bundels?

Mag ik dan in ieder geval vragen in welk jaar en misschien specifieker welk kwartaal we denken aan die nieuwe grotere data-bundels?


Ik wacht niet langer
Reputatie 7
Badge +6
Still going on.......🤐
Reputatie 5
Badge +5
Hoi iedereen,

@ Groentjuh, Oepsie, Jihane bedoelde uiteraard dat er voorlopig geen onbeperkte internetbundels op de planning staan. Onbeperkt bellen kan wel bij Simyo. Voor straf heeft ze een extra grote kop koffie voor me gehaald. :D

Een exacte datum en vorm van nieuwe bundels ga ik ook nog niet delen, maar heel erg lang zal het niet duren. 🙂 Nog even geduld!

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Na lang wachten, is het eindelijk zo ver dat we concreet kunnen zijn. Ik weet dat we jullie geduld op de proef hebben gesteld, maar zoals Els hiervoor heeft aangegeven, kunnen we simpelweg deze informatie niet eerder geven.

Per vandaag is er een nieuwe bundel live gegaan, namelijk 8000MB 🙂 Met de komst van deze bundel, is de prijs van de 2000MB en 4000MB voordeliger geworden. Ook hebben we de onbeperkt bellen bundel voordeliger kunnen maken :)

Je kunt hier precies lezen hoe jij je bundels kunt aanpassen en in de bijlage vind je nog een mooie infographic met alle bundels op een rij. Natuurlijk is ook de nieuwe bundel weer te verdubbelen in combinatie met Simyo Compleet. Als je hiervoor in aanmerking komt, kun je dus 16GB krijgen :)

Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aanpassingen vanuit ons! Bedankt voor jullie geduld.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +6
Weet zeker dat je hier een heleboel mensen heel blij mee gemaakt hebt.😇
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ron H,

Bedankt! Daar doen wij het voor. :D

Groetjes,
Asma

Reageer