.

Beantwoord

Onbeperkt internet


Beste simyo klanten en medewerkers,

Verschillende providers komen met onbeperkt internet, bellen en sms binnen de hele EU. De prijs hiervoor is slechts €25,00 per maand. Ik ben nu enkele jaren klant bij Simyo en heel tevreden, maar de verleiding om over te stappen wordt zo wel groot. Voor ongeveer evenveel geld krijg je alles onbeperkt...

komt Simyo ook snel met onbeperkt bundels?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 May 2017, 10:40

Bekijk originele reactie

71 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Nou erg bedankt voor het antwoord. Ik vroeg me namelijk altijd af waarom er zulke grote bundels waren vooral dan ook bij andere providers en hoe je die überhaupt op kan maken.
Nu dus eindelijk antwoord.

Groet Paul
Reputatie 7
Badge +7
En mijn normale gebruik is beneden de 100mb, behalve als ik speedtest draai in de buurt van een mast om te kijken welke snelheid ik kan halen.

Maar ja, ik heb thuis heel goed wifi, kijk zelden youtube (en dan nog vooral op de Wifi Only iPad) en fiets met de telefoon in mijn rugzak naar mijn werk.

Kortom, er is een enorm verschil tussen gebruikers. Ik zou wel eens willen weten welk percentage van de gebruikers bv minder dan 100mb gebruikt, welk percentage tussen de 100 en 500 mb etc.
Helaas zal dat wel bedrijfsgeheim zijn.
@PaulH
Er is ook nog iets anders wat kan meespelen in wijze van gebruik data.
Data via de provider is wat meer veilig dan openbare Wi-Fi hotspots. Om die reden wordt er ook vaak gebruik gemaakt van P.I.A. . Privat Internet Acces. En denk ook eens aan Pokemon go.
Reputatie 7
Badge +10
Er kan zoveel verschil zitten in dataverbruik. Dat is direct het lastige met het samenstellen van bepaalde bundels. Iedereen heeft een andere behoefte en wij willen daar zo goed mogelijk bij aansluiten. Als het verschil zo groot is, is dat erg moeilijk. Je wilt klanten die 100MB verbruiken niet verplichten om minimaal 5GB af te nemen. Daarentegen wil je niet dat klanten die 10+GB gebruiken, het moeten doen met 10GB. Het blijft moeilijk, maar we blijven natuurlijk ontwikkelen. Zo hopen we alsnog te gaan aansluiten bij zoveel mogelijk van jullie wensen :)

Groetjes,
Angela
Ook ik zou graag grotere internetbundels zien.
Ik red het gewoon niet met 4gb en zit er serieus aan te denken over te stappen, elke keer bundels bij kopen is ook een duur grapje!
Badge +7
Hoi Miesje1995,

Welkom op het Simyo forum!

Wat jammer dat je het niet red met 4000 MB per maand! We proberen in kaart te brengen hoe groot de vraag naar grotere bundels precies is. Welke bundel zou jij graag zien bij Simyo?

Groetjes,
Samantha
Ik overweeg ook over te stappen, 4 gb is echt veel te weinig, zit vaak op de camping met een slechte hotspot dus gebruik de 4g meestal, minimaal 10 gb en het liefst onbeperkt intetnet. Ik hoop dat jullie hier erg snel wat aan gaan doen. Jullie lopen achter bij de concurent.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Surfsmurfin,

Wat jammer om te horen dat je eraan denkt om over te stappen 😞 Ik snap dat je 4000 MB's te weinig vindt. Zou je aan 10 GB dan wel genoeg hebben bijvoorbeeld? Ik zal dit doorgeven aan degene die hierover gaat. Als er ergens vraag naar is, dan is het natuurlijk belangrijk dat er dan nagedacht wordt over de mogelijkheden.

Groetjes,
Jihane
Ja met 10 gb zouden ik en een hele boel andere mensen wel genoeg hebben.
Waneer gaat dat komen???? Hopelijk snel anders stappen meerdere klanten waarschijnlijk over.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Smufsmurfin,

Bedankt voor het meedenken!

Ik zal aan mijn collega doorgeven dat 10 GB erg gewenst zou zijn.

Helaas is het niet bekend wanneer wij met grotere internetbundel zullen komen. Wanneer dit zover is, zullen wij jullie hier natuurlijk van op de hoogte houden. :$

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Ook hier een tevreden klant die al jaren klant is, maar rond aan het kijken voor meer gb.

De prijzen zakken behoorlijk. Ik bel erg weinig, maar internet gebruik ik heel veel.

Dus groter datalimiet zou zeer wenselijk zijn !!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi eagle123,

Welkom op het Simyo Forum! Leuk dat je je direct al laat horen in dit topic, dat waarderen wij. :-)

Goed dat je ook aangeeft dat het wenselijk is om meer MB's tot je beschikking te kunnen hebben bij ons. Aan hoeveel MB's zat je precies te denken?

Groetjes,
Els
Minimaal 10gb is toch wel wenselijk. Andere providers bieden dit al langer aan en sommigen zelfs onbeperkt.

Ik gebruik steeds meer mobiele data omdat veel Wifi punten niet altijd veilig zijn. Je weet nooit wie er op die gratis wifipunten allemaal 'meeluisteren' met mijn dataverkeer.

Hoop dat jullie snel kunnen volgen met de databundels, amders ben ik bang dat er hoop mensen weg lopen !
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Bijna niks kan opboksen tegen de gigabytes van Angela ;)

Groetjes,
Jihane
Hi ik ben ook geneigd om over te stappen wegens gebrek aan onbeperkt internet.

Gr suzie
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Suzie84,

Jammer om dat te lezen! Ik snap dat je wel een bundel wilt die past bij je verbruik.

Met hoeveel MB's zou jij goed uitkomen elke maand, los van onbeperkt internet?

Groetjes,
Els
Ik zit ook echt tegen de max aan met mijn internetbundel. Ben ook geneigd om over te stappen! Erg tevreden over Simyo als provider maar dit vind ik wel echt een belangrijk punt!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Robert89,

Ik vind het erg jammer om te horen dat je wilt overstappen. :(

Helaas bieden wij op dit moment geen grotere internetbundels aan. Als je internetbundel opraakt, dan kun je ervoor kiezen om MB's bij te kopen via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht. Je krijgt dan 500 MB voor € 5,-.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Hier nog een gebruiker die sterk overweegt over te stappen naar een andere provider, ondanks dat ik al Jaren tevreden Simyo klant ben. Minimaal 10gb zou ok zijn en het liefst op een heel kort termijn..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lowi,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik ben blij te horen dat je een tevreden klant bent! Dat willen we zo houden. Nu is de maximale bundel inderdaad 4000 MB's. Zou je alleen aan minimaal 10 GB genoeg hebben? Of is minder ook voldoende? Zou 6000 of 8000 ook oké zijn, bijvoorbeeld? Ik kan natuurlijk helemaal niets beloven, maar we zijn altijd aan het sleutelen aan onze bundels.

Ik heb je ook 1000 MB's cadeau gegeven! 🙂 Je kunt deze MB's activeren via Mijn Simyo wanneer je maar wilt. Dit kan zowel via de website als via de App. Let je erop dat de MB's alleen geldig zijn in de maand waarin jij ze activeert?

Groetjes,
Jihane
Badge
Lijkt erop dat de moeder van Simyo de grotere gebruikers uit Simyo wil pesten, alleen gaan die lang niet allemaal naar de moeder, dus weet niet of dat nou zo'n slimme moeder is. Eind volgende maand ben ik geen klant meer en dat vind ik toch wel jammer, want voor de rest had ik geen motief om over te stappen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Franktienhoven,

Super jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. :(

Ik weet zeker dat dit niet de insteek is van KPN. Hopelijk kunnen wij hier gauw verandering in brengen!

Wie weet tot gauw.

Groetjes,
Asma
Ook hier een klant die op zich tevreden is maar nu weer gecoinfronteerd wordt met een rekening vanb €134 voor bellen en internetten buiten de bundel. Van de internet bundel kreeg ik een sms met een 80% waarschuwing, verder niets, nul komma nakkes en ik had toch echt wel ingegrepen als ik het had geweten.

ik wil meer gewaaarschuwd worden, een compensatie gebaar en een grotere bundel, liefst onbeperkt.

Onbeperkt bellen is er nu zie ik maar een grotere mb bundel niet en als de waarschuwingen falen loop ik nog steeds het risisco op verveleden verrassingen.

Wat kunnen we doen?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi DaBuzzzzz,

Wat balen dat je zo'n hoge factuur hebt ontvangen. Ik snap dat je graag door iets anders verrast wordt dan deze kosten.

Ik heb voor je uitgezocht wat er precies is gebeurd. Uit onze gegevens blijkt dat er twee sms'jes naar je zijn verstuurd met een waarschuwing over je internetbundel. De eerste is verzonden op 18 september om 9:12. De tweede melding stuurden we je toe op 26 september om 9:11. Kun je je telefoon nog eens nakijken voor deze berichten?

Wat bedoel je precies met meer waarschuwingen? Wij stellen klanten maximaal twee keer per maand op de hoogte als hun bundel (bijna) helemaal is verbruikt. Daarnaast kun je je verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo of onze app. Uiteraard snap ik dat je niet graag over de bundel heen gaat en daarom een grotere wilt. Een onbeperkte bundel zullen we in de nabije toekomst niet gaan aanbieden, maar naar hoeveel MB's gaat jouw voorkeur uit?

Omdat ik goed kan begrijpen dat je baalt van deze kosten, heb ik voor je uitgezocht wat er mogelijk is. Ik kan jou éénmalig een coulance aanbieden voor de gemaakte kosten, hierbij kan ik de MB's die buiten je bundel in rekening zijn gebracht verrekenen met een eenmalige internetbundel van €10,-. Houdt er rekening mee dat dit geen standaard procedure is en dat ik je deze optie slechts één keer kan aanbieden. De MB's zijn immers daadwerkelijk verbruikt.

Laat je me weten of je hier gebruik van wilt maken?

Groetjes,
Els
Hi Els, sympathiek, ja graag. Maar het was meer dat ik wel 1 sms heb ontvangen (80% melding) maar niet zo even kan zien of de kosten nou in internet zaten of in bellen (ik bel wel eens buitenland en service nummers)

Evengoed, mijn telefoon ontvangt circa 15 notificaties per uur (heb een eigen zaak en doe veel op social maar ook meerdere email adressen, bellen met Skype en Viber voor leveranciers in buitenland, reviews en alle directe kanalen. Ik snap dat je niet kunt blijven waarschuwen maar voor mij werkt het gewoon anders niet en dus wil ik die 'stress' vanaf elke 20ste van maand ong niet meer. Met een bundel van 10Gb of onbeperkt ben je er van af, geen stress geen gecheck of een app teveel data braakt als ie op de achtergrond doorgaat of als je eens onderweg een netflixje wil kijken. Ik overweeg Robin en Tele2 momenteel maar hoop op een actie van jullie kant. Evengoed dank voor je gebaar. Daar maak ik graag gebruik van, de factuur is er nog niet.

Reageer