.

Vraag

NS app werkt niet op 3G internet

  • 12 March 2012
  • 5 reacties
  • 815 Bekeken

Badge
Hoi,
Mijn NS app en de 9292ov app werken niet wanneer ik gebruik maak van simyo internet. Ze werken wel als ik wifi gebruik. Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen? Ik heb de app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet.
Groetjes,
Kirsten

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Kirsten,

Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag of het wel lukt om te browsen op internet en/of andere apps wel werken op je toestel. Tevens vernemen we graag welke foutmelding je krijgt als je gebruik wenst te maken van de genoemde apps.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,



Whats app, Facebook, en Twitter werken wel. Het duurt bij Facebook erg lang tot de pagina geladen is en daarbij kan ik foto's niet openen. Wanneer ik op wifi zit heb ik hier geen last van.
Browsen op het internet gaat ook niet. Daar krijg ik geen melding, het scherm blijft wit en er gebeurt niets. Bij de NS app en de 9292ov app krijg ik een melding dat gegevens niet geladen kunnen worden of dat er geen advies gevonden is. apps zoals Nu.nl doen het ook niet wanneer ik 3g gebruik.


Groetjes,
Kirsten
Reputatie 2
Badge +4
Beste Kirsten,

Wij vermoeden dat je niet beschikt over de juiste internetinstellingen waardoor je geen gebruik kunt maken van alle diensten.
Om je toestel in te stellen voor mobiel internet moet je de volgende stappen doorlopen:

Ga naar het Startscherm.
Kies Toepassingen.
Kies Instellingen.
Kies Draadloos en netwerken.
Kies Mobiele netwerken.
Kies Namen toegangspunten.
Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het de klant niet om de bestaande APNÂ’s te verwijderen dan ANP van KPN laten bewerken).
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.
Bij Naam, voer Mobiel Internet in.
Bij APN, voer internet in.
Bij Proxy, voer niets in.
Bij Poort, voer niets in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.
Scroll naar beneden.
Bij MCC, voer 204 in.
Bij MNC, voer 08 in.
Bij Verificatietype, kies PAP.
Bij APN-type, kies internet.
Kies de menu-toets.
Kies Opslaan.
Kies Mobiel Internet en vink deze aan.
Keer terug naar het Hoofdmenu.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,
Ik had het APN-type niet goed ingevuld. Het probleem is nu verholpen. Ontzettend bedankt voor de goede service!
Groetjes,
Kirsten
Reputatie 2
Badge +4
Beste Kirsten,

Wij zijn blij om te vernemen dat het is opgelost en wensen je veel internetplezier!

Groetjes,

Manisha

Reageer