.

Beantwoord

Nieuwe internetbundel niet geactiveerd?

  • 3 October 2012
  • 3 reacties
  • 355 Bekeken

Beste,

Ik heb in de maand september gekozen voor een wijziging van mijn abonnement naar de optie Internet Vaak (1000MB).
Tevens heb ik een abonnement ''Weinig'' (120 sms/min.) erbij. Mijn oude internetbundel was een actie van 500MB voor €9,99.

Het probleem is dat de internetoptie vanaf 30-9-2012 (zie foto) hoorde in te gaan, dit is niet het geval en ik heb ook niet gemerkt dat het niet zo was. Het is nu zo dat ik in deze maand al €36 verbruikskosten heb! Dit vind ik niet kloppen, omdat ik de internetbundel van 1000MB hoor te hebben.

Is dit een bekende fout van Simyo en wordt dit opgelost?

Mvg,
Jeroen.

http://i46.tinypic.com/3328kgo.png
icon

Beste antwoord door Wayne 5 October 2012, 10:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Bourne,

Wij hebben jouw bundel alsnog geactiveerd. Ook zijn de kosten die binnen de bundel zouden moeten vallen gecrediteerd. De credit zie je op jouw factuur van oktober terug.
Hallo Wayne,

Bedankt voor je antwoord. Ik zie nu inderdaad dat er 4mb verbruikt is maar er staat nog steeds een grijs vlakje met Datum van ingang: 30-9.

Hopelijk is dit geen probleem en krijg ik het bedrag inderdaad gecrediteerd. Ik ga er nu vanuit dat ik zonder problemen en zorgen (hoge kosten) verder kan internetten.

In ieder geval, harstikke bedankt.

Groet,
Jeroen (Bourne).
Badge +2
Beste Bourne,

Dit is geen probleem. Op de komende factuur zal je zien dat wij het bedrag hebben gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie

Reageer