.

Beantwoord

Niet alle contactpersonen staan in mijn whatsapp.

  • 24 October 2012
  • 4 reacties
  • 2485 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb maandag whatsapp op mijn mobiel gedownload, maar niet alle contactpersonen staan erin, terwijl ik zeker weet dat ze whatsapp gebruiken.
Ik heb er al een +31 nummer van gemaakt,
verwijderd en opnieuw ingevoerd in contacten,
whatsapp vernieuwd, enzovoorts!

Toen zei iemand dat het misschien aan de provider ligt, wie weet raad??
icon

Beste antwoord door Arie 26 October 2012, 15:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste jokevm,

Dit ligt niet aan de provider. WhatsApp synchroniseert alle contacten die op je toestelgeheugen staan. Op mijn toestel had ik alle contacten op mijn simgeheugen waardoor ik bij WhatsApp niemand zag staan. Ik heb toen alle contacten gekopieerd naar mijn toestelgeheugen (raadpleeg hiervoor de handleiding van je toestel). Hierna was het probleem bij mij verholpen. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Badge
Mijn contacten staan inderdaad allemaal op mijn sim, maar in principe maakt dat dus niet uit, want iedereen staat er in, behalve die ene persoon dus. Iemand nog andere opties?
Mijn contacten staan inderdaad allemaal op mijn sim, maar in principe maakt dat dus niet uit, want iedereen staat er in, behalve die ene persoon dus. Iemand nog andere opties?



Ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jokevm en Dikky,

Wellicht dat de ontwikkelaars van Android of Whatsapp jullie vraag kan beantwoorden. Mocht je het probleem hebben kunnen verhelpen, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer