.

Netwerkfout op mobiel - geen internet

  • 21 April 2013
  • 25 reacties
  • 2151 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Sinds vrijdag al heb ik geen mobiel internet meer op mijn mobiel. Ik heb al aan en uitgezet, maar niks.. Zijn er nog problemen met het netwerk?

25 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Dan zou je even op de kpn site moeten kijken.
Badge
Dank je, ik heb gekeken, maar er staan geen meldingen. Over vrijdag en zaterdag waren er wel meldingen, maar die zouden zijn opgelost. Ik heb er overigens vrij vaak last van, geen internet op mijn mobiel, maar dit keer duurt het wel erg lang.
Reputatie 3
Badge +9
Heb je je sim eens in een ander toestel geprobeerd, en viceversa.
Reputatie 3
Badge +9
Staat internet aan op jou persoonlijke pagina.
Loop de instellingen eens na.
En anders wachten tot morgen...
Krijg geen internetverbinding op mijn smartphone. Optie internet staat aan en "ja" ge-sms't naar 1300.
Configuraties gedaan, tweemaal..........internet en MMS. Maar nu ?????
Wie weet het ?
Geachte meneer/mebrouw,

Kan geen internet op mijn mobiel krijgen terwijl ik van alles heb geprobeerd.
Instellingen : internet aan.
Bericht met "ja"naar 1300.
Twee maal toestel geconfigureerd.
En nog geen internet..........geen flauw idee wat het probleem is.

Toestel : smartphone Samsung Galaxy Ace


Vriendelijke groet,

Ans
Excuus, dacht dat de klantenservice iets anders was dan een forum............blijkbaar niet bij de KPN.
Galaxy ace 2: al 2 dagen geen internet op mijn mobiel. Waarom? Instellingen zijn ok.
Reputatie 3
Badge +9
Het is een gok maar zet verficatie eens uit. Deze staat nu op PAP.
Deze staat in je mobiele instellingen.
Galaxy ace 2: al 2 dagen geen internet op mijn mobiel. Waarom? Instellingen zijn ok.


Nou, ik heb dus hetzelfde probleem...ook een Galaxy Ace 2 ????
Reputatie 3
Badge +9
Heeft mijn tip geholpen Ans?
Het is een gok maar zet verficatie eens uit. Deze staat nu op PAP.
Deze staat in je mobiele instellingen.

Ik vind Pap tot nu toe nergens.
Ik vind Pap tot nu toe nergens.

Het is gelukt met de hulp van Jamila van de klantenservice........direct de juiste aanpak.
APN's moesten verwijderd worden, inderdaad PAP ergens invullen etc. ...........hele lijst met instellingen.
Maar het werkt. Vertel het alleen niet na......maar bedankt voor je hulp Martijn.
Reputatie 3
Badge +9
Mooi dat t werkt.
Mooi dat t werkt.
Ook mijn apparaat werkt weer, maar ik heb niets gedaan aan de instellingen. Kan Jamila vd klantenservice mij ook even helpen zodat  de problemen niet weer ontstaan.
Hoe kom ik in kontakt met Jamila is de eerste vraag dus.
Badge
Ik wacht nog steeds op een reactie van iemand van Simyo. Ik heb geen Galaxy Ace, maar een HTC. Mijn simkaart proberen in een andere tlf gaat niet zo makkelijk, want dat heb ik niet, en ook niemand in de buurt op dit moment met een smartphone. Internet heeft het altijd gedaan, dus ik snap niet waarom nu ineens al drie dagen niet.
Ook mijn apparaat werkt weer, maar ik heb niets gedaan aan de instellingen. Kan Jamila vd klantenservice mij ook even helpen zodat de problemen niet weer ontstaan.
Hoe kom ik in kontakt met Jamila is de eerste vraag dus.


Duco, ik heb gebeld naar 0800-0232300

Succes,
Ans
Mooi dat t werkt.
Ook mijn apparaat werkt weer, maar ik heb niets gedaan aan de instellingen. Kan Jamila vd klantenservice mij ook even helpen zodat de problemen niet weer ontstaan.
Hoe kom ik in kontakt met Jamila is de eerste vraag dus.


Had je ook een Galaxy Ace 2 toch ? Dan kan ik het je zo doorsturen......
Mooi dat t werkt.
Ook mijn apparaat werkt weer, maar ik heb niets gedaan aan de instellingen. Kan Jamila vd klantenservice mij ook even helpen zodat de problemen niet weer ontstaan.
Hoe kom ik in kontakt met Jamila is de eerste vraag dus.


Had je ook een Galaxy Ace 2 toch ? Dan kan ik het je zo doorsturen......

Ja klopt Ace 2
Als je dat wilt doen, ben ik je zeer dankbaar.
Badge
Nou, hier toch maar de klantenservice gebeld, want dit hier schiet niet op. Internetaansluiting is gereset, en het doet het weer. Volgende keer maar meteen bellen.
Badge +6
Nou, hier toch maar de klantenservice gebeld, want dit hier schiet niet op. Internetaansluiting is gereset, en het doet het weer. Volgende keer maar meteen bellen.

Hoi MD@H,

Fijn te horen dat het resetten van je aansluiting het probleem heeft verholpen.
Hallo,
Ik heb een abonnement aangeschaft maar ik krijg geen internet op mijn telefoon. Ik heb al ´ja´ naar 1300 gesmst maar kon het het niet configureren. verder heb ik een blackberry bold 9700, en heb geen blackberry internetbundel meer. ik heb namelijk een internetbundel aangevraagt via simyo. Moet ik nu apart een blackberry bundel bestellen? en hoe bestel ik die. en hoe zit het dan met mijn andere abonnement? niet dat ik dubbel betaal.
Ik hoop dat ik snel wat terug hoor
Milo024
Badge +6
Hallo,
Ik heb een abonnement aangeschaft maar ik krijg geen internet op mijn telefoon. Ik heb al ´ja´ naar 1300 gesmst maar kon het het niet configureren. verder heb ik een blackberry bold 9700, en heb geen blackberry internetbundel meer. ik heb namelijk een internetbundel aangevraagt via simyo. Moet ik nu apart een blackberry bundel bestellen? en hoe bestel ik die. en hoe zit het dan met mijn andere abonnement? niet dat ik dubbel betaal.
Ik hoop dat ik snel wat terug hoor
Milo024


Hoi Milo024,

Welkom op het forum!
Om volledig gebruik te kunnen maken van je BlackBerry dien je te beschikken over een BlackBerry bundel.
Zonder deze bundel is het niet mogelijk om te kunnen pingen of gebruik te kunnen maken van je BlackBerry. Je dient via je persoonlijke pagina je internetbundel te wijzigen naar een BlackBerry bundel.
Hallo,
Ik heb een abonnement aangeschaft maar ik krijg geen internet op mijn telefoon. Ik heb al ´ja´ naar 1300 gesmst maar kon het het niet configureren. verder heb ik een blackberry bold 9700, en heb geen blackberry internetbundel meer. ik heb namelijk een internetbundel aangevraagt via simyo. Moet ik nu apart een blackberry bundel bestellen? en hoe bestel ik die. en hoe zit het dan met mijn andere abonnement? niet dat ik dubbel betaal.
Ik hoop dat ik snel wat terug hoor
Milo024


Hoi Milo024,

Welkom op het forum!
Om volledig gebruik te kunnen maken van je BlackBerry dien je te beschikken over een BlackBerry bundel.
Zonder deze bundel is het niet mogelijk om te kunnen pingen of gebruik te kunnen maken van je BlackBerry. Je dient via je persoonlijke pagina je internetbundel te wijzigen naar een BlackBerry bundel.

Hoi,
Het is nog steeds niet gelukt ik had hem veranderd en er stond dat die vanaf mei in zou gaan, maar dit is nog steeds niet gebeurt. dus heb ik het net weer opnieuw gedaan en nu staat er dat die bb internet bundel vanaf juni ingaat.
Badge +6
Hoi,
Het is nog steeds niet gelukt ik had hem veranderd en er stond dat die vanaf mei in zou gaan, maar dit is nog steeds niet gebeurt. dus heb ik het net weer opnieuw gedaan en nu staat er dat die bb internet bundel vanaf juni ingaat.


Hoi Milo024,

Ik heb de optie voor je gewijzigd in het systeem. Je dient je toestel uit te zetten en de batterij te verwijderen.
Na 15 minuten kan je batterij terug plaatsen en dan kan je gebruik maken van je aansluiting.

Je abonnement is op 26/4/13 ingegaan. Als je de wijziging per de 1ste van de eerstvolgende maand wilt laten ingaan, dien je de wijziging altijd voor de 25ste van de maand door te geven. De Blackberry optie is nu aangezet, omdat ik kan zien dat je de Blackberry bundel hebt toegevoegd per 1/6.

Reageer