.

Beantwoord

Na wijziging bundel geen internet op telefoon. Wat nu?

  • 8 May 2016
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

In mei heb ik een andere internetbundel gekregen. Eerder deze week twijfelde ik al of ik wel internet op mijn telefon had als ik geen wifi had. Vanavond heb ik dat geprobeerd door wifi uit te schakelen en inderdaad. Ik krijg geen internet meer terwijl dat met de vorige bundel geen problemen gaf.

Wat kan ik doen? Ik heb alle instellingen nagelopen maar kan geen afwijkingen vinden.

Ik heb een android toestel, een One plus One.

Graag goede raad, want over 36 uur stap ik op het vliegtuig en ga twee maanden naar Spanje.
Instellingen wijzigen in het buitenland lijkt me minder ideaal.

Ik hoor graag
Frans Bergmans
icon

Beste antwoord door Frans Bergmans 9 May 2016, 09:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Verder gezocht, kwam er achter dat ook op 1 mei mijn toestel een systeemupdate heeft gekregen. Kan natuurlijk ook van invloed zijn. Heb daarna APN instellingen nagekeken, waren volgens mij niet correct.
Daarna op internet gezocht naar APN instellingen en vond jullie advies aan iemand van 16 april 2016. Stel de APN in als bij Nexus 6. Zo gezegd zo gedaan, het werkt volgens mij nu wel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frans Bergmans,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je niet direct een internetverbinding had na het het wijzigen van je bundels. Gelukkig heb je zelf de oplossing ook al gevonden! Het kan heel goed zijn dat de update iets heeft aangepast. Natuurlijk is dat niet handig, maar je bent hier gelukkig achter 🙂

Kun je mij bevestigen dat het op dit moment daadwerkelijk werkt zoals het hoort? Zo niet, dan hoor ik het natuurlijk ook graag. We gaan dan alsnog voor je op zoek naar een oplossing.

Groetjes,
Angela
Alles werkt, bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig maar, Frans! Fijn dat het weer werkt 🙂 Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer