.

Vraag

Na een nieuwe maandbundel geen internet meer op Samsung S3

  • 13 August 2012
  • 1 reactie
  • 489 Bekeken

Badge
Op mijn nieuwe Samsung S3 heb ik prepaid internet ingesteld met een maandbundel, dit werkte prima, deze bundel was van 5 juli tot 5 augustus, omdat het mij goed beviel heb ik de maandbundel verlengd met een maand enz. Op de site staat ook dat ik weer 200 MB tot mijn beschikking heb, helaas heb ik tot op heden geen internet meer. Ook na het sturen van een sms naar 1300 met JA werkt niet.
De instellingen van de telefoon zijn hetzelfde als in de periode van de eerste bundel daar kan het dus niet aan liggen!
Ik zou het op prijs stellen wanneer Simyo hier naar zou willen kijken. Ik heb intussen al een week geen internet kunnen gebruiken, via de telefoon kom ik er niet door, steeds teveel wachtenden voor mij, dan wordt er geadviseerd op een ander tijdstip terug te bellen.
Dat schiet dus ook niet op.
Simyo graag dit herstellen!
Dank.

Mvg, Albert

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Adamhof,

Ik zie inderdaad datje tot 5/8 gebruik hebt gemaakt van internet. Je aansluiting staat verder ook goed in ons systeem. Daarom raad ik je in eerste instantie aan je toestel volledig uit/aan te zetten. Mocht dit niet werken, dan staan de instellingen van je toestel waarschijnlijk niet goed. De juiste instellingen kun je in dit topic terug vinden. Kan je nagaan of het weer werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer