.

Vraag

na 7 x opnieuw instellen, nog steeds geen internet

  • 28 January 2012
  • 2 reacties
  • 716 Bekeken

Badge
Goedendag,
ik ben al een week of 5 bezig om het toestel van mijn dochter in te stellen. Ze heet een samsung txt. Na enkele mailtjes van Simyo met instellingen en een doorverwijzing naar KPN is het mij nog steeds niet gelukt. Maar ik lees op Mijn simyo dat haar bundel nog maar tot 4 Februari geldig is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Is er iemand die mij kan helpen met instellen van deze samsung?? Probleem zit volgens mij in de instelling van verificatiecode. ik schijn hier "geen" in te moeten vullen volgens de instellingen, maar op deze telefon kan ik alleen kiezen tussen pap en pap en chap. Beide opties geprobeerd. Maar nog steeds geen internet. Nu sinds 3 dagen kan mijn dochter wel weer bellen en gebeld worden. Dat is alvast iets...........Graag hulp.

2 reacties

Badge +5
Hi Veraatje,

Welkom op het forum.
Om je beter van dienst te kunnen zijn verzoek ik je het mobiele nummer van je dochter per privebericht naar een van de moderators te sturen.

Groet,
Bibi
Reputatie 7
Badge +9
het is mij niet helemaal duidelijk welke toestel uw dochter nu heeft. Als het gaat om de samsung galaxy txt dan zou u eens kunnen proberen de applicatie "Tweakker" uit de android market te downloaden. Deze applicatie is in staat om de internet instellingen voor simyo in te stellen.
Alles wat u hoeft te doen is nederland als land in te voeren en Simyo als provider. Daarna probeert de applicatie uw toestel in te stellen en verbinding te maken.

Reageer