.

Beantwoord

Mobiel internet werkt niet meer

  • 8 August 2012
  • 6 reacties
  • 759 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb al twee dagen geen mobiel internet. Mobiel al eens aan en uit gezet, op Mijn Simyo staat mobiel internet gewoon aan en ook de optie mobiel netwerk op mijn mobiel staat gewoon aan. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Alex 9 August 2012, 16:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anne2402,

Volgens onze gegevens staat uw aansluiting netwerktechnisch goed in ons systeem. Daarom zou ik graag willen weten van wat voor toestel je gebruik maakt. Zou je dit kunnen laten weten? Wellicht dat dit topic je al kan helpen.

Groetjes,

Alex
Heb samsung GT -  B3210 kan er niet mee op internet wie kan helpen ?

    Bvd   Georgio
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum georgio,

Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' onlangs hebt aan gezet. Je kunt voor de zekerheid je toestel even uit/aan zetten. Mogelijk werkt het dan al. Anders raad ik je de instellingen uit dit topic over te nemen.

Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb ook een probleem omdat mijn internet het ook niet doet. Ik heb een Samsung Galaxy S NEO. wie kan mij helpen>

gr.
Reputatie 7
Badge +9
Beste Rommy,

Probeer deze stappen eens te volgen.

Succes!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Romyy,

Vervelend dat je internet niet werkt. Ik zie dat je op Mijn Simyo nog de internetoptie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit had staan tijdens het plaatsen van je bericht. Met het aanzetten van die optie en de internetinstellingen van franswon moet het haast wel gelukt zijn. Laat je ons weten of dit ook zo is 🙂?

groetjes, Tiury

Reageer