.

Beantwoord

mobiel internet

  • 26 November 2012
  • 7 reacties
  • 727 Bekeken

Ik heb een maandbundel geactiveerd, maar kom niet op internet. Alles in smartphone goed ge-instaleerd op APN 
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 12:18

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum M.C.H.Vos,

Ik zie dat de optie 'internet op je mobiel/mms' nog uit stond. Deze heb je op 27/11/12 aan gezet. Sindsdien zie ik ook internet verbindingen terug op je verbruik. Werkt alles inderdaad naar behoren?

Groetjes,

Alex
Alles werkt prima. Bedankt voor de reactie!
Groetjes,

M.C.H.Vos
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
😉 Weer iemand blij en fijn dat je het even terug hoort.
Ik moet mijn htc instellen maar kan er niets over vinden HELP
Reputatie 3
Badge +9
Hoi kaatje93,

Welke OS zit er op je telefoon, ik dacht dat er zowel HTC's met WinOS als met Android worden geleverd.
Badge +6
Ik moet mijn htc instellen maar kan er niets over vinden HELP

Hoi Kaatje93,

Welkom op het forum!
Van welke HTC maak je gebruik dan kan ik je voorzien van de juiste instellingen.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer