.

Vraag

Mobiel internet

  • 8 November 2012
  • 8 reacties
  • 436 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Sinds een paar uur doet mijn mobiele internet het niet meer. Voorheen deed hij het wel! Ik heb pas sinds een week Simyo.
MvG.

8 reacties

Badge
Nog steeds niet opgelost! Aan en uit gezet, instellingen gecheckt, hij geeft aan verbonden te zijn maar ik kan mij aps en internet niet gebruiken zonder WiFi!
Ik heb hetzelde probleem, de instellingen getriple checkt, mobiel internet is wel verbonden, maar het is niet mogelijk te browsen.
HTC One V (android 4.x)
Badge
Ik heb de htc sensation. Frappant is dat hij het de eerste 7 dagen wel deed.
Badge +2
Best ErikM en toaflower,

Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Best ErikM en toaflower,

Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Hallo Arie,
Het werkt inderdaad weer, ik had de simkaart er even uit en toen weer ingestopt, vervolgens werkt mobiel internet weer... vreemd maar goed. bedankt iig
Badge +6
Beste Toaflower,

Blij te horen dat het probleem is opgelost.
Na een backportering naar Simyo vanuit KPN heb ik nog steeds geen mobiel internet. Graag zsm oplossen. Heb het al via mijn call/ticket gemeld maar is nog niet opgelost.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Alex_zld,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van mobiel internet kunnen maken. Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?

Reageer