.

Vraag

Mijn internet werkt niet optimaal, hoe komt dit &hoe verander ik dit?

  • 11 April 2012
  • 12 reacties
  • 1208 Bekeken

Badge
Hallo!
Ik heb een Internetbundel Regelmatig, maar ik kan er bijna niks mee. Mijn Facebook &Twitter wordt niet bijgewerkt, ook niet als ik dat handmatig wil doen. Ik kan ook niet gewoon Internet Explorer gebruiken. Het enige wat het wel doet is Whatsapp. Dus ik snap niet dat de rest het dan niet doet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes Marieke 🙂

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marieke,

Vermoedelijk staat er een verkeerd toegangspunt ingesteld op je toestel. Van wat voor toestel maak je gebruik?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik gebruik de Nokia Lumia 800. Ik heb ook al een topic gezien waarbij ik instellingen van apn moest bewerken, maar hij werkt nu nog niet..
Groetjes Marieke
Reputatie 5
Badge +10
Je aansluiting staat netwerk technisch goed in het systeem. Ik raad je aan om alle internet instellingen te herstellen en dan de juiste in te voeren. Welk(e) toegangspunt(en) staan er in je toestel?
Badge
apn; internet
proxyserver/URL; 0.0.0.0
Proxypoort; 80
verder is alles leeg.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mariekeblaauw,

Zojuist hebben we per sms de instellingen verzonden voor internet op je mobiel (Nokia Lumia). Mocht je de instellingen niet hebben ontvangen, dan kun je deze opnieuw opvragen en opslaan door JA te sms-en naar 1300. Na het opslaan van de juiste instellingen zul je verbinding kunnen maken met het internet.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi Manisha,

Ik heb het smsje inderdaan ontvangen. Helaas doet mijn internet het nog steeds niet, wat ik niet snap aangezien mijn Whatsapp het wel doet maar de rest niet. Ik vind het maar een raar verhaal.. Ik zal alles nog een keer herstellen en kijken of het dan werkt.


Groetjes
Badge
mijn internet ligt er ook regelmatig uit. Dit komt door lang navragen door het netwerk van Simyo!

Heb meteen me abbo opgezegt. Weg ermee!
Badge
Mijn zoon gebruikt internetbundel regelmatig en geeft aan dat hij niet goed werkt
* Youtube geeft fout 401 aan,
* Kan geen afbeeldingen laden op twitter,faceboek en msn.
Op bovengenoemde apps na kan hij geen sites laden en kan geen updates bijwerken voor telefoon.
Wat kan hij doen?
Mvg,
Ik heb het zelfde alleen heb een HTC Sensation XE wie weet daar wat voor?
nu kan ik wel op twitter whatsapp maar niet op gewoon internet
Reputatie 3
Badge +5
Voor iedereen met een Android toestel kijk even in dit topic: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-htc-android-incl-screenshots-763/
Reputatie 5
Badge +10
nu kan ik wel op twitter whatsapp maar niet op gewoon internet

Je kunt het beste op de link hierboven klikken en de stappen volgen. Als je niet kunt browsen maak je gebruik van het verkeerde toegangspunt. In het topic van de link staat uitgelegd hoe je het juiste toegangspunt/apn in kunt voeren. Kan je ons laten weten of het heeft gewerkt?

Groetjes,

Alex

Reageer