.

Vraag

Mijn internet doet het sinds vandaag niet meer

  • 8 February 2012
  • 27 reacties
  • 2064 Bekeken

Badge
Vanmiddag op het werk probeerde ik op internet te komen en deed hij het niet. Ik zag wel het tekentje van internet bovenin.
Nu thuis gekomen zie ik zelfs het tekentje niet meer. Ik heb alverschillende keren het internet en mijn telefoon uit en aan gezet maar dit mocht niet bate.
Is dit een storing of ligt het aan mijn telefoon.

Groeten,
Boks

27 reacties

Bij mij doet internet het de hele middag al niet
bij doet hij het ook all de hele minddag niet. heel vervelend wand ik moetst met de trein en dat is echt *** geregeld. dus internet is dan een must have!!!

FIX het snel AUB!!!
mijn internet op mij smasung galaxy ace doet het sinds vanmiddag ook niet meer ik al een paar keer telefoon uit en aangezet maar het helpt niet ook al de door jullie door gestuurde internetgegevens opnieuw ingevoerd maar er gebeurd niks?

kunt u mij aub helpen
gr joris
Ik heb hier ook al last van. Alleen wifi doet het. Zo vervelend!
Heb hem al een paar keer overnieuw ingesteld, maar niets helpt.
Wie kan mij helpen??
Hier dezelfde problemen...... geen internet meer



Helaas geen berichtgeving van Simyo
Badge
Hier dezelfde problemen...... geen internet meer



Helaas geen berichtgeving van Simyo

Op een andere plek in dit forum staat dat er inderdaad een storing is in mobiel internet (ik weet niet of dit nu nog zo is). Is later toegegeven door Simyo (beetje laat).
Badge +2
Beste leden van dit forum,

De storing is inmiddels verholpen. Wij adviseren je je toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat je simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Laat ons even weten of het inmiddels weer werkt. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge
doet het weer
Badge
Beste leden van dit forum,

De storing is inmiddels verholpen. Wij adviseren je je toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat je simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Laat ons even weten of het inmiddels weer werkt. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie

Hallo,
Heb wel weer internet, maar op dit moment niet meer via 3G hoewel dit wel ingesteld staat. Kan het zijn dat op dit moment alleen GPRS beschikbaar is??
Reputatie 5
Badge +10
Het is mogelijk dat er geen 3G netwerk beschikbaar is op de plaats waar je je bevind. Netwerktechnisch zijn er geen problemen meer te traceren. Graag hoor ik van je of het inmiddels weer werkt.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,
Ik had geen 3G bereik op dezelfde plek als waar ik het normaal gesproken wel heb. Hoe dan ook, vandaag was het weer zoals vanouds (ook op dezelfde plek). Misschien een tijdelijke overbelasting van het netwerk, who knows?? In elk geval bedankt.
Badge +3
Ik heb nog steeds geen 3g ik wil best meeri info geven maar dan wel in dm
Badge +2
Hi April204,

De storing is volledig verholpen dus het 3G netwerk zou ook moeten werken. Wellicht was op de plek waar je je op dat moment bevond geen 3G dekking. Hierdoor schakelt het toestel over op het GPRS netwerk.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi Arie,
Waarschijnlijk was mijn bericht niet duidelijk. In mijn vorige post bedoelde ik dat het "weer was als vanouds" (dus ik had wel weer 3G). Wel had ik daar ook aangegeven dat het eerder ontbreken van verbinding met 3G niets te maken had met de plek (op die plek is wel gewoon 3G dekking), daarom dacht ik aan waarschijnlijk een tijdelijke overbelasting van het netwerk. Hoe dan ook, bij mij is het opgelost.
Badge
Sinds vanmiddag 15:00 uur 13 februari heb ik wederom geen internet meer, soms met de melding 'service niet beschikbaar' en soms zonder melding.

Het lijkt ook dat mijn ontvangst bereik minder is.

Graag een reactie.

Bedankt!
Badge +2
Hi April204,

Ik had er inderdaad overheen gelezen. Goed om te horen dat alles weer naar toebehoren werkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Hi Yazoo,

Uit onze gegevens blijkt dat je weer gebruik hebt gemaakt van het internet. Graag vernemen wij of het probleem inmiddels is opgelost.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi Yazoo,

Uit onze gegevens blijkt dat je weer gebruik hebt gemaakt van het internet. Graag vernemen wij of het probleem inmiddels is opgelost.

Groetjes,

Arie


Bedankt Arie.

Ik heb wel weer Internet maar ontzettend traag.

We'll see!

Yazoo
Badge
Hi Yazoo,

Uit onze gegevens blijkt dat je weer gebruik hebt gemaakt van het internet. Graag vernemen wij of het probleem inmiddels is opgelost.

Groetjes,

Arie


Bedankt Arie.

Ik heb wel weer Internet maar ontzettend traag.

We'll see!

Yazoo




Hoi Arie,

Service is weer niet bereikbaar, dus geen internet.

Yazoo
Mijn internet is er sinds gisterochtend (of misschien zelfs maandagavond) ook mee opgehouden. 'Telefoon voor gegevensverbinding gebruiken indien Wi-Fi niet beschikbaar is' blijft er staan als W-Fi gewoon uit is. In een ander forum had ik gelezen dat het kon liggen aan de APN instellingen, dus deze heb ik veranderd. (Overigens kan ik niet kiezen uit het APN van Simyo maar die van KPN) Telefoon uit/aan geschakeld, simkaart eruit en erin, vliegtuigmodus geprobeerd, maar niets helpt. APN instellingen voor KPN van andere forums ook nog geprobeerd.

Er is geen storing bekend begrijp ik, maar waar kan het anders aan liggen? Ik heb toevallig afgelopen maandag een nieuwe internetbundel aangevraagd, kan dit ermee te maken hebben?

Groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Fleur,

Als je gebruik wilt maken van internet moet je de optie 'internet op je mobiel' aan hebben staan. Deze optie kun je uit/aan zetten via je persoonlijke pagina. Volgens mijn gegevens staat deze optie nog uit. Als je deze aan hebt gezet en de juiste internet instellingen op je telefoon hebt ingevoerd zou het gewoon moeten werken. Kan je laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie. 'Internet op je mobiel' stond inderdaad uit, wat wel vreemd is omdat ik al eventjes gebruik maak van simyo internet. Ik had maandag alleen mijn maandbundel verlengd met nog een maand. Waarschijnlijk heb ik toen per ongeluk de instelling veranderd. Na het opnieuw instellen en de telefoon uit en aan zetten doet mijn internet het gelukkig weer! Bedankt voor de hulp!

Groetjes
hallo,
mijn internet is vorige week gestopt met werken ik dacht wordt vanzelf wel weer opgelost maar heb het nu nog steeds niet kan alleen via wifi op internet
en heb alle vorige berichten hier gelezen en het opnieuw opstarten lukt niet. en heb de instellingen bekeken en die staan goed .
kan iemand mij helpen weet niet wat ik nog meer kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Richard
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Richard Runderkamp,

Volgens mijn gegevens heb je de optie 'internet op je mobiel' op 8/2/12 uit gezet. Om te kunnen internetten moet deze optie aan staan. Je kunt de optie aan/uit zetten via het tabblad gegevens en instellingen. Kan je laten weten of het inmiddels weer werkt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Richard Runderkamp,

Volgens mijn gegevens heb je de optie 'internet op je mobiel' op 8/2/12 uit gezet. Om te kunnen internetten moet deze optie aan staan. Je kunt de optie aan/uit zetten via het tabblad gegevens en instellingen. Kan je laten weten of het inmiddels weer werkt?

Groetjes,

Alex


De optie stond inderdaad uit heb het nu veranderd hij staat nu aan en het internet doet het weer.
wel is het raar want ik heb namelijk niet aan die optie gezeten dus hoe die nou van aan in uit is veranderd is me een raadsel.
Hartelijk dank voor je tijd.
Met vriendelijke groet,
Richard Runderkamp

Reageer