.

Beantwoord

MB's snel op

  • 8 September 2013
  • 3 reacties
  • 485 Bekeken

Badge
Ik heb 1000 MB in de maand. Moet dit dus makkelijk redden. Heb nu een tijdje een groepsgesprek op Whatsapp. Gaan mijn MB's zo snel door het groepsgesprek? En als ik de meldingen ervan uit zet gaat het dan minder hard?
icon

Beste antwoord door Alex 9 September 2013, 17:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik denk eerder dat een app of je os dit verbruik veroorzaakt. Whatsapp verbruikt bijna niets. Ik zou een datamanager installeren waarmee je kan zien waar het verbruik vandaan komt.

Welk type telefoon heb je zodat ik je kan adviseren.
Badge
En waaraan merk je dat het hard gaat? Zie je je verbruik per dag snel omlaag gaan? Sinds wanneer ben je bij Simyo? Dit ivm de hoeveelheid MB die je de eerste (on) volledige maand krijgt.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb 1000 MB in de maand. Moet dit dus makkelijk redden. Heb nu een tijdje een groepsgesprek op Whatsapp. Gaan mijn MB's zo snel door het groepsgesprek? En als ik de meldingen ervan uit zet gaat het dan minder hard?

Welkom op het forum Lieskidrauhl,

Met Whatsapp verbruik je inderdaad weinig mb's. Ook een groepsgesprek kost weinig mb's. Als je graag wilt bijhouden waar je mb's aan op gaan, kun je het best een app als Traffic Monitor of Onavo count installeren.

Bedankt voor het meedenken Martijn en Sandertju.

Groetjes,

Alex

Reageer