.

Beantwoord

MB's bijgekocht maar er niet bij geschreven. Wat nu?

  • 10 December 2015
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
Ik heb nu inmiddels al 3x 500 mb bij gekocht... En op de simyo app staat het er gewoon bij maar als ik naar de site ga staat er dat ik 0 MB's heb...

Ik heb ook gewoon bevestigingsmails ontvangen... Beetje raar dit... Er staat ook gewoon dat ik dus nu in plaats van €13 ( m'n normale bundel prijs ) €28 moet betalen... Dus dan mag ik toch die MB's ook wel verwachten toch...?

Hopelijk kan dit worden opgelost...!

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Angela 13 December 2015, 08:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi MyrtheN,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je hier wat meer duidelijkheid over wilt kan ik goed begrijpen. Je wilt straks natuurlijk niet voor onverwacht hoge kosten komen te staan.

Geen zorgen! Ik heb het voor je nagekeken en je kunt gewoon gebruik maken van 1500MB extra deze maand. De bundels zijn netjes aangemeld. Zoals je zelf aangeeft, zijn er netjes e-mails gestuurd ter bevestiging. Ook deze zie ik staan.

Als laatste zie ik op jouw factuur dat alle 3 de bundels toegevoegd zijn. In jouw huidige verbruik is voor mij ook terug te zien dat alle MB's uit de extra bundels gaan. Nogmaals, maak je dus geen zorgen. Je kunt met een gerust hart gebruik maken van het internet.

Ik durf op dit moment niet te zeggen waarom jij de MB's op de website niet ziet staan. Het kan goed zijn dat dit later nog bijgewerkt wordt. Hier wil nog wel eens een vertraging inzitten. Houd voor nu de app in de gaten zodat je niet alsnog buiten je bundel gaat.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Internet'. Zo houden we het forum zo overzichtelijk mogelijk.

Groetjes,
Angela
Hoi,
Ik heb gister MB's bij gekocht maar nu zie ik net dat dit helemaal niet verwerkt is. Nu heb ik nog een keer MB's gekocht en nu zie ik het wel. Maar nu heb ik waarschijnlijk 1 dag "buiten" mijn bundel verbruikt. Hoe kan het dat dit niet verwerkt is?
Groetjes
Inge
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ings,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed om te zien dat je jouw verbruik goed bijhoudt! Op deze manier kun je op tijd een extra MB bundel aanzetten!

Natuurlijk is het dan wel de bedoeling dat deze bundel netjes geactiveerd wordt. De bundel kun je alleen aanzetten via Mijn Simyo. Je krijgt dan 2 keer de mogelijkheid om deze te bevestigen. Hierna krijg je van ons direct een e-mail met daarin de bevestiging van het aanzetten van deze extra MB's. Als je maar 1 keer op bevestigen hebt geklikt, heb je de aanvraag niet afgemaakt. Hierdoor kan het zijn dat de bundel dus niet aangezet is.

Gelukkig staat hij nu wel actief. Het klopt dat je net iets buiten je bundel bent gegaan. Dit gaat om €2,55 aan kosten. Dit valt volgens mij nog wel mee gelukkig 🙂 Uiteraard is dit een aanname! Ik kan voor jou niet bepalen of dit te overzien is.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer