.

Vraag

Mail komt niet door

  • 27 March 2013
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb mijn mailadres van Planet gesynchroniseerd op mijn Samsung Gio 5660. Nu gebeurt het regelmatig dat mailtjes niet op mijn mobiel te voorschijn komen.
Als ik thuis via Wifi mijn 'Inkomende serviceinstellingen' controleer, komen ze ineens binnen.

Wie herkent dit en heeft een oplossing voor mij.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Heb je wel onderweg internet? via het mobiele netwerk dus? Het kan ook zijn dat je telefoon ingesteld staat op alleen om de x aantal uren verversen en ophalen van mail. Tevens hoor ik graag van je of je prepaid of Sim only hebt en of je ooit internet hebt ingesteld op je telefoon (geen wifi netwerk bedoel ik daarmee).
Niels,

Bedankt voor je reactie.

Internet heb ik ook buiten mijn huis via het mobiele netwerk. Bij mijn instellingen heb ik ingevoerd dat elke 5 minuten mijn mail wordt ververst. Ik heb sim only.

Mijn probleem is dat het allemaal wel werkt, maar niet consequent. Ik weet dat dit een lastig verhaal is, maar ik snap het ook niet. Als ik op mijn werk een mailtje stuur naar mijn mobiel - die naast mij ligt - , komt ie de ene keer wel en de andere keer niet over. Als ik mijn account instellingen op mijn mobiel voor de zoveelste keer 'bevestig' komen ze wel door.

Vreemd.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Indy500,

Ben je er toe in staat om te controleren of je hetzelfde probleem in een ander toestel ook ondervindt?

Reageer