.

Beantwoord

Mag ik mijn Simyo Sim Only gebruiken in een Mifi router?

  • 23 June 2021
  • 2 reacties
  • 528 Bekeken

Mag ik mijn Simyo Sim Only gebruiken in een Mifi router? 

icon

Beste antwoord door Bas 24 June 2021, 16:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Fred Karpet Ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen.

Echter, let wel, ieder apparaat dat met de router verbinding maakt zal ‘denken’ dat het op een WiFi netwerk is aangesloten, wat natuurlijk ook zo is, maar zal daardoor wel ongemerkt veel data kunnen opsnoepen, zoals automatische updates, etc etc. Je databundel zal er hierdoor aanzienlijk sneller doorheen kunnen gaan.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee (of nog meer..) 😉

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Fred, 

Welkom op ons forum!

Je mag onze simkaarten gebruiken in een mifi router, maar als het niet werkt dan kunnen we maar beperkt technische ondersteuning bieden. 

Een ander belangrijk punt dat hierboven al door RicoK is aangestipt (thanks Rico!) is dat het met een mifi router erg hard kan gaan met je verbruik. Wij sturen wel waarschuwingen bij 80% en 100% verbruik van je bundel, maar die zal je waarschijnlijk niet lezen omdat ze naar een simkaart in een router worden verstuurd. Internetten buiten je bundel kost € 0,15 per MB en op die manier kan het dus erg hard gaan als je je verbruik niet goed onder controle houdt 😅 Persoonlijk zou ik niet adviseren om een simkaart voor dit doeleinde te gebruiken als je geen onbeperkt internet hebt, maar die keuze is aan jou!

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes, 
Bas

Reageer