.

Beantwoord

Mag ik mijn Simyaardag in een andere maand?

  • 30 June 2016
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Betreft: her kans, ter benutten" maand gratis internet proberen".
De reden het niet functioneren der weergave, welke na
Uw advies, vandaag hopelijk is gerealiseerd .Hopend op
Uw begrip en toezegging, vriendelijk groetend, Peter.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 July 2016, 15:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik kan hier geen chocola van maken :?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi PJS,

Welkom op het Simyo Forum!

Gelukkig doet je internet het weer! Begrijp ik goed dat je nogmaals 1000 MB cadeau wilt, omdat je met wat vertraging de internet-tips van mijn collega gevolgd hebt? Die 1000 MB's waren een leuk cadeautje omdat je al een hele poos klant bij ons bent. In principe worden deze niet nogmaals uitgedeeld 😉 Dat snap je vast wel. Maar ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen! Ik wil vooral van jou even weten of ik je berichtje goed begrepen heb.

Laat je me dat even weten?

Ik heb overigens je gebruikersnaam aangepast. Dit is een openbaar forum, en het is dus onverstandig om persoonlijke gegevens (zoals je telefoonnummer) zo publiekelijk neer te zetten.

@ Raytje: Hahaha, ik had gelukkig nog wat extra informatie. Als je dat erbij voegt, dan wordt het ineens een stuk duidelijker.

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor het bericht en ik heb nooit beweerd dat ik handig ben, vandaar,vriendelijk groetend P.S.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi PJS,

Als klant bij Simyo hoef je ook niet handig te zijn hoor! We willen het allemaal zo gemakkelijk mogelijk voor je maken.

Ik heb een nieuw cadeautje van 1000 MB voor je klaargezet 😃 Dit kun je zien en ook uitpakken op Mijn Simyo. Dit kan je doen wanneer je wilt! Ben je hier blij mee?

Groetjes,
Caspar
Hoi PJS,

Als klant bij Simyo hoef je ook niet handig te zijn hoor! We willen het allemaal zo gemakkelijk mogelijk voor je maken.

Ik heb een nieuw cadeautje van 1000 MB voor je klaargezet 😃 Dit kun je zien en ook uitpakken op Mijn Simyo. Dit kan je doen wanneer je wilt! Ben je hier blij mee?

Groetjes,
Caspar

Reageer