.

Beantwoord

Krijg ik nog steeds gratis MB's als ik mijn bundel aanpas?

  • 12 July 2016
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag een internetbundel nemen. Nu is er een aanbieding van 500 MB + 500 MB gratis bij een jaarabonnement.
Mijn vraag is: als ik deze neem met extra 500 MB en we gaan op vakantie, dan wil ik mijn internetbundel aanpassen naar geen bundel. Kan ik dan na de vakantie weer de 500 MB + 500 MB gratis weer aanzetten? En hoelang blijven deze 500 MB gratis erbij? Ook eventueel na het jaarabonnement?

Bij voorbaat dank.
Annemiek Dankers
icon

Beste antwoord door Angela 13 July 2016, 13:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annemiek Dankers,

Welkom op het Simyo Forum!

Allereerst vind ik het erg leuk om te zien dat jij overweegt je abonnement met 1 jaar te verlengen 🙂 Helemaal mooi dat je hier natuurlijk wat extra's bij krijgt.

Je kunt de bundel nog steeds flexibel aanpassen en uit/aanzetten wanneer jij dit wilt. Ook op het moment dat jij de internetbundel uitzet voor bijvoorbeeld een vakantie, kun je hem hierna weer activeren en krijg je uiteraard de gratis MB's er weer bij. Ik zal het nog mooier maken voor je. Op het moment dat jij je bundel wijzigt naar een hogere bundel, krijg je hierbij ook de bijbehorende gratis MB's. Verlaag je jouw bundel weer, dan worden de gratis MB's ook weer verlaagd. Maar je komt er niet vanaf 😉 Zelfs niet als je contract afgelopen is.

Ik wil je gelijk een kleine tip meegegeven zodat we verwarring en vragen over je factuur kunnen voorkomen. Je hebt de bundel vandaag aangezet zie ik. Omdat je hiervoor nog geen internetbundel had, gaat deze direct in. Dit betekent dan ook dat je vanaf vandaag tot het einde van de maand betaalt voor deze bundel. Maak je niet druk, je betaalt natuurlijk naar rato en niet de volledige bundel.

Daarnaast zal je ook nog een keer de volledige bundel zien staan op je factuur. Dit komt omdat je jouw bundels bij Simyo normaal gesproken vooruit betaalt. Kort samengevat: je betaalt op de factuur van juli jouw nieuwe internetbundel van 13 juli tot 31 juli en voor geheel augustus. Heb je hier nog vragen over?

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Groetjes,
Angela
Helemaal duidelijk! Hartelijk dank voor de info.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annemiek Dankers,

Heel graag gedaan, namens mijn collega. Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer