.

Beantwoord

Krijg ik mijn Simyaardag?

  • 1 October 2017
  • 10 reacties
  • 118 Bekeken

Badge
Dag, voor mijn simyaardag zou ik 1000mb krijgen , maar ik zie er niets van en ook geen sms ontvangen. Wel is er reeds buitenbundel in rekening gebracht. Heb ik iets vergeten in te stellen?
icon

Beste antwoord door Jihane 2 October 2017, 13:19

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi ocin,

In maart kreeg ik een mail met daarin deze tekst:

Als de MB’s zijn toegevoegd, sturen we je nog een mailtje ter bevestiging. Daarna kun je er meteen gebruik van maken. De 1000 MB blijft een maand geldig.

Heb je deze mail ontvangen?

Wacht anders even op een reactie van een moderator.
Badge
Telefonisch contact gehad. Het probleem is bekend : er is een storing waaraan gewerkt wordt.
Handig zou zijn dit te melden op de site.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ocin,

Welkom op het Simyo Forum!

Ai, ik snap dat je dit erg verwarrend vindt. Slim dat je even gebeld hebt. Dit is inderdaad een storing waar we druk mee bezig zijn. Omdat het nog niet duidelijk is hoe lang het duurt voordat het opgelost is, kijken we dat eerst even aan. Maar ik kan je garanderen dat als dit aanhoudt, we het online zetten zodat men er makkelijk bij kan.

Dankjewel voor je geduld :)

@ Franswon, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge
Ach, een gegeven Paard, ......🤥
Reputatie 6
Badge +5
Hi @ocin,

Het probleem is inmiddels opgelost! De 1000 MB is aan je aansluiting toegevoegd en eventuele buiten de bundel kosten zijn weggehaald. Veel plezier met je internetbundel 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?

Ach, een gegeven Paard, ......🤥

Ach, op het moment dat er geen internetbundel toe is gekend terwijl dit wel zou moeten gebeuren mag je daar wat mij betreft wel wat over zeggen hoor ;)

Groetjes,
Niels
Badge
Nou inderdaad, ik hoop dat het allemaal goed gaat bij Simyo?
Ik krijg nu een sms dat de bundel op is en het 0.15 cent per mb kost.

Lachen, toch?

Ik heb pas 5 mb verbruikt van de 1000.
Dit staat op verbruik in Simyo zelf.

Verkeerd sms'je misschien, moet toch ergens vandaan komen?


Grote Groet en veel wijsheid,

De Pikkebaas
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Pikkebaas,

Deze SMS gaat over je originele bundel, als je bundel voor je simyaardag op 80% en 100% zit krijg je weer een SMS.
Badge
😀

Laat ik nou geen originele bundel hebben.
Veels te duur voor die paar mb's die ik gemiddeld verbruik.
Reputatie 7
Badge +9
Dus je originele bundel is 0, die overschrijd je dus 😀, grapje. Een moderator moet dat even nakijken, ik heb geen inzage in de gegevens.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Pikkebaas,

Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij je afvraagt of alles goed gaat aan deze kant.

Maak je vooral geen zorgen, alles is onder controle. 😃 De ontvangen sms kan je als niet verzonden beschouwen. Er worden namelijk geen kosten in rekening gebracht, je hebt genoeg MB's van je Simyaardag over!

Op het moment dat je Simyaardag MB's bijna opraken, dan laten wij jou dit trouwens weten. Bij 80% en 100% verbruik van de bundel, ontvang je een waarschuwingssms. Zo kun je de optie 'Internet op je mobiel' via Mijn Simyo op tijd uitzetten om kosten buiten je bundel te voorkomen.

Gaat het lukken zo?

@ Franswon, bedankt voor het meedenken. :D

Groetjes,
Asma

Reageer