.

Beantwoord

kosten buiten de bundel door internetverbruik, wat nu?

  • 10 October 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik ben vandaag na het bekijken van een youtube video over mijn internet budget gegaan. Tot mijn schrik zie ik 60 euro aan kosten staan. Ik vind het ongelovelijk wat simyo mij rekent voor deze vergissing. Ik heb me net twee maanden geleden aangemeld voor sim only, eerste maand 20gb(was veels te veel voor me) en nu de tweede maand 6gb. Ik ben dus nog zoekend wel abbonement bij me past. Iedereen in het gezin heeft simyo en is tevreden maar ik nu niet meer. Ik hoop dat we iets kunnen afspreken want financieel zit ik al krap. Ik ben al aan het kijken voor een andere provider maar ik vertrouw ze nog niet. Hoop van jullie te horen

icon

Beste antwoord door Roeqajja 11 October 2022, 13:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @omashu,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de gemaakte kosten. 

Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de bundel. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Heb je deze sms’jes voorbij zien komen? Belangrijk is dat je goed op deze sms'jes let en op tijd MB's bijkoopt of alleen via wifi verder internet. Wij hebben een handige blog met databesparingstips op onze website, wellicht helpt dit je!

Ik kan me voorstellen dat je nog zoekend bent naar een bundel die bij je past. Ik wil je als tip meegeven dat je liever een grotere bundel uit kan kiezen zodat je sowieso genoeg MB's hebt. Ik zou graag even met onze financiële afdeling willen overleggen of wij je éénmalig tegemoet kunnen komen met de kosten. Dit is geen garantie. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres)? Dan pak ik je aansluiting erbij. 

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 3
Badge +1

Welkom bij Simyo. ;)

Dit is onderdeel van Simyo’s verdienmodel.

Je bent niet de eerste en zult niet het laatste slachtoffer zijn.

Reageer