.

Beantwoord

kopen van extra MB's, hoe werkt dat?

  • 24 May 2021
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

Ik wil MB's bij kopen maar wil graag weten wanneer die dab gebruikt kunnen worden (direkt of pas begin van de nieuwe maand of wat? en tot hoe lang die MB's dan gebruikt kunnen worden?

icon

Beste antwoord door Ray 24 May 2021, 09:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Als je MB ‘s bijkoopt gaan die in zodra je standaard bundel op is. Net als ze standaard bundels zijn ze geldig tot het eind van de maand. Je kunt onbeperkt bijkopen. Je krijgen bij alle bundels 80 en 100% verbruiksberichten. Heb je al buiten de bundelkosten gemaakt, dan worden deze niet verrekend.

Deze info staat ook op je MijnSimyo waar je de bundels kunt aanschaffen. 

https://mijn.simyo.nl/mbs-bijkopen#meer-over-mbs-bijkopen

 Hier vind je er ook informatie over.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-koop-ik-extra-mbs-2508

Reputatie 7
Badge +9

Als je prepaid hebt, dan gaan databundels direct in en lopen dan tot de MBs op zijn of tot 30 dagen voorbij zijn.

Als je Sim only hebt en op dit moment nog geen databundel hebt, dan gaan databundels direct in en lopen dan tot de eerste van de volgende maand. Je betaalt enkel voor de dagen die je gebruikt. Als nog 10 van 31 dagen te gaan die maand, dan betaal je 10/31ste deel van de prijs van de databundel.

Als je Sim only hebt en al een databundel, dan gaan wijzigingen in vanaf de volgende maand. Alleen extra MB bundels gaan direct in.

Bij sim only geldt als de MBs op zijn betaal je 0,15 euro per MB. Je kunt MBs bijkopen (MBs buiten de bundel blijven buiten de bundel) of via mijn simyo internet uitschakelen. Je krijgt een waarschuwing bij 80% en 100% verbruik van de databundel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tobee,

 

Ray en Groentjuh hebben beide al een uitgebreid antwoord voor je gegeven waar ik verder niks aan toe te voegen op heb.

 

Mocht je verder nog vragen hebben laat dat dan vooral weten. Thanks Ray en Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

@Daisy 

 

Er staat een tiepvaut in de titel.. "wekt” :smile:

Reputatie 7
Badge +6

Scherp Ray! Is aangepast. :)

 

Dankje!

Reageer