.

Beantwoord

Komt 1 GB internet abonnement nog terug?

  • 24 January 2012
  • 2 reacties
  • 895 Bekeken

Badge
Hallo,
Mijn abonnement bij T-Mobile loopt bijna af en ik ben daarom aan het rondkijken naar een nieuw abonnement. Ik wil graag overstappen naar het netwerk van KPN en ik ben ook erg te spreken over de maandelijks opzegbare abonnementsvormen van Simyo. Het enige wat is erg jammer vind en waarom ik op dit moment niet voor Simyo zou kiezen, is dat jullie geen internetbundel van 1 GB meer aanbieden. Voor zover ik heb begrepen deden jullie dat tot eind vorig jaar nog wel. 500 MB is voor mij als dagelijks smartphone gebruiker echt te weinig. Weten jullie of dit op korte termijn nog gaat veranderen (http://tweakers.net/nieuws/79517/kpn-hint-op-prijsverlaging-mobiele-abonnementen.html) of dat Simyo niet hoger dan 500 MB meer gaat?
icon

Beste antwoord door Alex 25 January 2012, 10:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum andrea,

Simyo levert sinds kort de twee nieuwe databundels (200MB en 500MB). De bundel van 1GB wordt inderdaad niet meer aangeboden. Wij hebben (voor zover bekend) geen wijzigingen op de planning staan m.b.t. de internet bundels. Om 500 MB internet verbruik te genereren moet je overigens wel erg veel internetten op je mobiel. Het verzenden van een WhatsApp bericht is bijvoorbeeld eerder uit te drukken in kb.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor de reactie.
Ik snap zelf ook niet precies hoe het werkt met dataverbruik en heb ook van veel mensen begrepen dat je niet zo snel over de 1 GB komt, maar volgens de teller van T-Mobile die mijn verbruik bijhoudt kom ik nu elke maand precies uit met die 1GB. Terwijl ik dagelijks alleen gebruik maak van email, whatsapp, social media, af en toe wat op zoek op internet en soms gps gebruik. Natuurlijk vertrouw ik T-Mobile ook niet helemaal, maar ze zullen mijn verbruik toch niet verdubbelen? Ik heb nu nog 1 maand te gaan, dus ik zal proberen via een app mijn dataverbruik ook bij te houden om te zien of het overeen komt.

Reageer