.

Beantwoord

Komen er grotere internetbundels?

  • 7 June 2017
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Badge
Waarom kan ik maximaal 4G kiezen in internetbundels ? Het is te weinig en
MB's bijkopen wordt te duur.
Ik vrees dat ik dan de internetbundel op 0 zet en met een 2de simkaart bij
een andere provider ga kijken waar wel 8 of 10G te krijgen is.

groet Victor.
icon

Beste antwoord door Jihane 9 June 2017, 17:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dus je sluit een abonnement af, ziet dan dat Simyo max 4GB aanbiedt en besluit dan naar een andere provider te gaan..

Ok..
Badge
Simyo gebruik ik al jaren maar de hoeveelheid data van max. 4 GB is veel te klein. Kom snel met grotere hoeveelheid of onbeperkt of we vertrekken!!!!!!
Reputatie 7
Badge +6
Zooo vaak voorbij zien komen op dit forum.........ben benieuwd🤔
Reputatie 5
Badge +6
Hey jongens,

ik denk niet dat het heel snel zal komen. Wel weet ik dat Simyo daar over nadenkt.

Wat Ray reageert klopt echter wel.
Je sluit een abonnement af en ziet dan dat er te weinig mb's zijn. Beetje raar niet.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Victor,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met hoeveel MB's je kunt kiezen. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, dat is echt zo gek niet 🙂 Ik kan je ook vertellen dat we dit soort dingen juist graag horen! Ik zal dit doorgeven aan de afdeling die zich bezighoudt met het vormen van de bundels. Hoe meer mensen aangeven grotere bundels te willen, hoe luider die stem is.

Dat gezegd hebbende, wil ik ook met jou naar je verbruik kijken. Ik zie dat je voorheen een bundel had van 6000 MB's. Jij hebt vanaf juni ervoor gekozen om een bundel van 4000 MB's te hebben.Toen je de bundel van 6000 MB's had, maakte je die bundel eigenlijk nooit helemaal op. Er waren altijd ruim voldoende MB's over.

Mag ik vragen wat de reden is dat je graag grotere bundels wilt? Vind je bijvoorbeeld het gevoel van veiligheid prettig, dat je zéker weet dat je er niet overheen gaat? 🙂 Wij sturen namelijk altijd een sms als je op 80% en als je op 100% van je bundel zit. Deze sms'jes zijn betrouwbaar want ze worden in 'real time' verstuurd, dus je kunt er echt op bouwen.

Laat je me weten wat de redenering is? Dan kan ik je verzoek concreet doorzetten.

Ik hoor het graag!

@ A3B, ook jou wil ik verwelkomen op het Simyo Forum. Dankjewel voor je feedback! Aan jou wil ik graag hetzelfde vragen, want ook jij hebt vaak meer dan voldoende MB's over aan het einde van de maand. Wat is de reden dat je graag grotere bundels wilt? 🙂
@ Ray, Ron H en PaulH, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer