.

Vraag

Kan niet internetten na activeren internet bundel

  • 17 July 2012
  • 1 reactie
  • 417 Bekeken

Badge
Ik heb gisteren twee keer moeten bellen met de klantenservice van Simyo omdat mijn telefoon weer moest worden aangesloten. Dit heeft twee keer langer dan 15 minuten geduurd en ik kreeg dezelfde jongen aan de lijn. Lijkt alsof er maar 1 persoon aan het werk is. In ieder geval probeer ik op dit moment ook  contact te maken met de klantenservice en was al 13 minuten onderweg toen er gewoon werd neergehangen. Nu zit ik weer 6,5 minuten aan de lijn want ik wil weten waarom mijn internet het niet doet terwijl ik het toch heb aangevraagd en het staat ook op Mijn Simyo wat ik heb. Dit mag wat mij betreft ook wel wat klantvriendelijker zijn.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi PCM1964,



Vervelend dat je lang hebt moeten wachten tot je iemand aan de lijn kreeg. Wellicht dat we je hier kunnen helpen. Ik zie inderdaad dat je een internet bundel hebt toegevoegd per 14/7. Van welk toestel maak je gebruik? Dan kan ik je aan de juiste instellingen helpen.



Groetjes,



Alex

Reageer