.

Beantwoord

Kan ik een nieuwe prepaid internetbundel aanschaffen wanneer de huidige verbruikt is

  • 3 August 2013
  • 20 reacties
  • 1639 Bekeken

mag ik even terug naar de beginvraag:
mijn prepaid bundel loopt vol en ik wil een nieuwe openen ook prepaid want ik woon niet in NL
Ik zie op mijn simyo echter geen mogelijkheid om mijn bundel te verlengen... jammer dan stopt mijn internet gebruik binnenkort
icon

Beste antwoord door Alex 5 August 2013, 09:32

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi happytogether,

Een internetbundel voor een prepaid aansluiting is 1 maand geldig. Je kunt dan 200 mb verbruiken. Wanneer je prepaid bundel verbruikt is, kun je na die maand weer een nieuwe internetbundel aanschaffen. Jouw internetbundel loopt nog t/m 30/8/13. Daarna kun je weer een nieuwe bundel activeren.

Groetjes,

Alex
Hai,

Ik kan geen nieuwe internetbundel aanschaffen. Mijn oude is verlopen en ik kan alleen voor automatisch verlengen kiezen. Eigenlijk wilde ik dat niet, maar als dat de enige mogelijkheid is om een nieuwe bundel te krijgen... Maar automatisch verlengen van die bundel kan alleen als je automatisch opwaarderen aan hebt gezet. Dat heb ik aangezet en ik heb ook genoeg beltegoed voor die 10 euro, maar ik kan nog steeds geen bundel krijgen. Telkens krijg ik weer het bericht te zien dat ik automatisch opwaarderen moet aanzetten, terwijl die al aan staat. Doordat ik nu geen internetbundel kon krijgen ben ik al heel veel geld verloren :(

Ik heb me ook weer opnieuw moeten registreren om een bericht op het forum te plaatsen. Dit is al de derde keer. Als ik ingelogd ben op mijn simyo wordt er bij het forum gevraagd om me in te loggen of te registreren. Als ik dan wel inlog, word ik telkens weer naar mijn simyo gestuurd en van daaruit kan ik ook weer niet ingelogd naar het forum. Nu heb ik dus met nog weer een ander emailadres me eindelijk ingelogd. Het kost me telkens dus zoveel gedoe en tijd om weer eens iets te vragen. Dat zou toch anders moeten kunnen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,
Heleen


Hoi happytogether,

Een internetbundel voor een prepaid aansluiting is 1 maand geldig. Je kunt dan 200 mb verbruiken. Wanneer je prepaid bundel verbruikt is, kun je na die maand weer een nieuwe internetbundel aanschaffen. Jouw internetbundel loopt nog t/m 30/8/13. Daarna kun je weer een nieuwe bundel activeren.

Groetjes,

Alex
Ik heb nu wel na 2 dagen een mailtje gekregen dat mijn internetbundel afliep en nu kon ik wel een nieuwe afsluiten bij mijn simyo online.
Als jullie er iets hebben aangepast dan bedankt. Ik hoop dat er verder wel de mogelijkheid is om alle bundels gelijk te verlengen wanneer ze aflopen
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hrosken,

Vervelend om te lezen dat het activeren van een nieuwe internetbundel niet zo lekker loopt. Je vorige internetbundel liep nog t/m 5/8/13. Hierdoor kon je niet eerder een internetbundel activeren. Ik zie dat de nieuwe internetbundel per vandaag (6/8/13) is geactiveerd. Er is verder niets handmatig door iemand van Simyo aangepast om dit te realiseren.

Ik wil graag even kijken naar het registratie proces. Zou je mij daarom een privé bericht kunnen sturen en daarin het email adres kunnen vermelden waarmee je de vorige keer bent geregistreerd? Ik zie namelijk maar 1 account terug op je huidige email adres. Kan je me ook laten weten welke internet browser je gebruikt? Een vraag stellen hier op het forum zou inderdaad gewoon gemakkelijk moeten zijn :)

Groetjes,

Alex
Ik kan nu wel reageren zonder een nieuwe account aan te maken. Wel gewoon op dezelfde manier ingelogd als hiervoor.


Welkom op het forum hrosken,

Vervelend om te lezen dat het activeren van een nieuwe internetbundel niet zo lekker loopt. Je vorige internetbundel liep nog t/m 5/8/13. Hierdoor kon je niet eerder een internetbundel activeren. Ik zie dat de nieuwe internetbundel per vandaag (6/8/13) is geactiveerd. Er is verder niets handmatig door iemand van Simyo aangepast om dit te realiseren.

Ik wil graag even kijken naar het registratie proces. Zou je mij daarom een privé bericht kunnen sturen en daarin het email adres kunnen vermelden waarmee je de vorige keer bent geregistreerd? Ik zie namelijk maar 1 account terug op je huidige email adres. Kan je me ook laten weten welke internet browser je gebruikt? Een vraag stellen hier op het forum zou inderdaad gewoon gemakkelijk moeten zijn :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ok bedankt voor het doorgeven. Mocht je toch nog vragen hebben, verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex
ik heb hetzelfde probleem mijn internet bundel was op 22 september afgelopen nu wil ik weer een nieuwe maar kan dat niet doen moet je een bepaalde tijd wachten voordat je weer nieuw internetbundel kunt verlengen of aanschaffen mijn bel tegoed is hoog genoeg.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tineke1963,

Ik zie in ons systeem dat de internet maandbundel t/m 23/9/13 liep. Kan het zijn dat je op jouw pagina een andere datum zag staan? Ik zie in ieder geval dat je sinds vandaag weer een nieuwe internet maandbundel hebt kunnen toevoegen.

Groetjes,

Alex
nu mijn data op is 28-9 kan ik alleen automatisch opwarderen.
waarom kan ik niet gewoon op nieuw een internet bundel kopen ?
wat moet je minimaal op je prepaid kaart hebben staan om een internet bundel te kopen ?
Ik zit met hetzelfde probleem als 'thomas65' mijn prepaid Internet is Geldig tot 28 sep 23:59 en dus afgelopen, maar ik kan geen nieuwe afsluiten. Is het misschien een idee om automatisch verlengen ook mogelijk te maken zonder automatisch opwaarderen (mit genoeg saldo)?

ps. de link naar de gebruikersvoorwaarden voor het plaatsen van berichten geeft een 404 error, en derhalve niet van toepassing voor mij op dit moment
Badge +1
Goede middag,

Ik heb dus exact hetzelfde probleem.
Ik kan alleen automatisch verlengen maar ik wil alleen een bundel voor 1 maand aanschaffen.
Mijn maandbundel liep gisteren om23:59 af.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Ik zit met hetzelfde probleem als 'thomas65' mijn prepaid Internet is Geldig tot 28 sep 23:59 en dus afgelopen, maar ik kan geen nieuwe afsluiten. Is het misschien een idee om automatisch verlengen ook mogelijk te maken zonder automatisch opwaarderen (mit genoeg saldo)?

ps. de link naar de gebruikersvoorwaarden voor het plaatsen van berichten geeft een 404 error, en derhalve niet van toepassing voor mij op dit moment


Hi SImYolo, welkom op het Simyo forum :)

We zijn er bekend mee dat de datum einddatum van de maandbundels internet voor prepaid soms een te vroeg wordt weergegeven op Mijn Simyo. In jouw geval was je bundel tot en met de 29e geldig en kon je daarom nog geen nieuwe bundel nemen.

Het lijkt een mooi idee om automatisch verlengen mogelijk te maken zonder automatisch opwaarderen, maar dit is een nogal ingewikkeld verhaal is me verteld :(

Geeft de link naar de Algemene Voorwaarden bij jou nog steeds een error? Bij mij namelijk niet. Ze staan er tegenwoordig wél in PDF, trouwens.
Reputatie 5
Badge +11
Goede middag,

Ik heb dus exact hetzelfde probleem.
Ik kan alleen automatisch verlengen maar ik wil alleen een bundel voor 1 maand aanschaffen.
Mijn maandbundel liep gisteren om23:59 af.

Groetjes


Hi Goose,

Voor jou gold helaas het zelfde als voor SImYolo: je bundel was geldig tot en met de 29e,
Wanneer je een maandbundel internet hebt die nog geldig is, kun je nog geen nieuwe bundel aanschaffen. Je kunt dan inderdaad enkel kiezen om automatisch te verlengen.
Reputatie 5
Badge +11
nu mijn data op is 28-9 kan ik alleen automatisch opwarderen.
waarom kan ik niet gewoon op nieuw een internet bundel kopen ?
wat moet je minimaal op je prepaid kaart hebben staan om een internet bundel te kopen ?


Hi thomas65,

Welkom op het Simyo forum!

Helaas staat er soms bij klanten een datum als einddatum die exact 1 dag te vroeg is op Mijn Simyo. Je werkelijke einddatum was 29-09.
Zolang je bundel nog loopt, kun je alleen kiezen om díe bundel automatisch te laten verlengen. Als je bundel is afgelopen, kun je weer een losse bundel bestellen.

Om dat te doen dien je minimaal het bedrag dat die bundel kost als beltegoed te hebben.
Het is nu in orde, ik kon vanochtend inderdaad een nieuwe bundel afnemen. En de link naar de pdf doet het ook weer.
Badge +6
Het is nu in orde, ik kon vanochtend inderdaad een nieuwe bundel afnemen. En de link naar de pdf doet het ook weer.

Hoi SImYolo,

Fijn om te lezen dat het probleem is verholpen. Bedankt voor je terugkoppeling.
Goede Morgen,

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Ik kan alleen automatisch verlengen maar ik wil alleen een bundel voor 1 maand aanschaffen.
Mijn maandbundel liep gisteren om23:59 af. En het was niet gestopt om 23:59 maar om 15:00 gisteren, waarom is het te vroeg gestopt?
Badge +8
Goede Morgen,

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Ik kan alleen automatisch verlengen maar ik wil alleen een bundel voor 1 maand aanschaffen.
Mijn maandbundel liep gisteren om23:59 af. En het was niet gestopt om 23:59 maar om 15:00 gisteren, waarom is het te vroeg gestopt?


Hoi Steffi,

Wat bedoel je dat je bundel om 15.00 uur is gestopt? Wat ik in het systeem zie, is dat je bundel op 3-10-2013 automatisch verlengd is. Je kunt automatisch verlengen uitschakelen op Mijn Simyo, dan verloopt deze bundel op 2-11. Daarna kun je ervoor kiezen om een nieuwe bundel aan te schaffen, die je niet automatisch verlengd.
Wanneer je inlogt op Mijn Simyo, zie je op de overzichtspagina je beltegoed staan, en daar iets onder de resterende MB's van je internetbundel en de tijd die er nog resteert tot het einde van je periode, 2 oktober in jouw geval.
Helemaal aan de rechterkant, vlak onder de aftellende tijd vind je de knop om automatisch verlengen uit te zetten.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
ik heb te weinig internet voor deze maand ik heb maar 7 MB over wat moet ik doen want je kan pas na de maand een nieuwe afsluiten
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nickiu0204,

Welkom op het Simyo Forum.

Vervelend dat je te weinig MB's hebt voor deze maand! Gelukkig zijn de 'spelregels' voor Prepaid hierin veranderd sinds een tijdje :)

Zodra jouw internetbundel op is, kun je via Mijn Simyo een nieuwe aanvragen. Deze zal dan direct ingaan. Je hoeft dus niet meer te wachten tot aan het einde van de maand. Gaat dit lukken?

Groetjes,
Angela

Reageer