.

Beantwoord

Kan ik een melding ontvangen als bundel op is?

  • 19 September 2015
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Kan ik een melding ontvangen als mijn bundel op is zodat ik geen onverwacht hoge rekeningen krijg?
icon

Beste antwoord door Naomi 21 September 2015, 12:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je kunt dit instellen op je mobiele wat ik ook heb maar om een of andere reden is dit bij mij fout gegaan en zit ik nu met een factuur van 157 euro! Ik heb geen idee op wie ik dit verhalen kan omdat er ook een storing is geweest bij ziggo!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Oi., welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet. Zo kunnen andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden.

Je gegevens heb ik erbij gepakt. Ik zie dat mijn collega Katinka in de tussentijd je e-mail heeft beantwoord 🙂

De sms'jes dat je internetbundel 80 % en 100 % zijn verbruikt zijn op 20 augustus gestuurd. De eerste is gestuurd om 11:51 uur en de tweede om 12:11 uur. Hierna heb je nog tot en met 31 augustus buiten je bundel geïnternet. De kosten zijn hierdoor hoger geworden. Ik wil je in gevolg aanraden om MB's bij te kopen wanneer je verder wilt internetten. Via Mijn Simyo kun je (zo vaak als je wilt) 500 MB bijkopen voor € 5.

Via de e-mail heeft ze ook verder uitleg gegeven over het internetverbruik. En Katinka heeft nog gevraagd aan mijn collega's van de Backoffice of we eventueel tegemoet kunnen komen in je kosten. Je ontvangt van hun nog een bericht.

Heb je nog vragen?

Groetjes,
Naomi



Hoi JolandaJohan,

Ik zie dat je op twee plaatsen op het forum je vraag hebt gesteld. Ik raad je in gevolg aan om op één plek je vraag te stellen. Zo kunnen we je sneller helpen en blijft het forum overzichtelijk. Moderator Ernst heeft in dit topic een antwoord gegeven. Het zou fijn zijn als je daar eventuele vragen en/ of opmerkingen plaatst. Dankjewel 🙂

Reageer