.

Beantwoord

Kan ik de waarschuwingen voor internetverbruik zonder bundel uitschakelen?

  • 30 April 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Dan was ik gister in de stad buiten mijn huiselijke WiFi-bereik. En dan krijg ik zeur-emailtjes zoals: “Let op: je verbruikt internet zonder bundel” Inhoud: “Beste ABC, Voor nummer 06xxxxxxxx heb je internet verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt nu € 0,15 per MB. Tip: activeer een internetbundel op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app om je kosten laag te houden. Met vriendelijke groet, Het Simyo team Op dit bericht kun je niet reageren. Heb je nog vragen? Kijk dan op onze servicepagina, of stel je vraag op het Simyo Forum..”

Hoe zet ik deze zeik-emailtjes uit?

icon

Beste antwoord door RicoK 30 April 2021, 13:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@The Devil Inc. Wat een ‘zeik-bericht’.. :sunglasses:.

Ik vraag me af waarom je dit zeik-berichten vindt. Je bent blijkbaar volledig op de hoogte van je buiten/zonder je bundel gebruik, waarbij het je niet uitmaakt dat dit je veel geld kan kosten.

Ik weet niet of je dergelijke berichten van Simyo kunt uitschakelen. Ik denk het niet, want juist om reacties als ‘Ik was er niet van op de hoogte en nu ben ik opeens afgesloten omdat ik een paar honderd euro buiten/zonder mijn bundel aan data heb gebruikt’ te voorkomen zijn deze meldingen in het leven geroepen.

Wat je wel zou kunnen doen is in je telefoon afzenders blokkeren.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi The Devil Inc.,

Welkom op ons forum!

Het desbetreffende mailtje kun je helaas niet uitschakelen. Dat komt omdat we verplicht zijn om deze naar je te sturen. Zoals RicoK hierboven zegt (thanks Rico!) zouden we een hoop klachten krijgen van mensen als ze niet hiervan op de hoogte worden gesteld. Maar als je ze echt niet wilt ontvangen, dan kun je in je mailbox een filter instellen zodat e-mails met dat onderwerp rechtstreeks de prullenbak ingaan. 

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes,
Bas

Reageer