.

Beantwoord

Kan ik 4G gebruiken met een Prepaid aansluiting?

  • 5 June 2017
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb prepaid 3g, kan ik ook gratis over naar 4G ?
icon

Beste antwoord door PaulH 5 June 2017, 10:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Nee, dit is alleen met abonnement mogelijk.
Zie: https://forum.simyo.nl/prepaid-68/4g-prepaid-mogelijk-16145
voor meer info

Groet Paul
Reputatie 7
Badge +10
Hi BERTBERTBEA,

Wat leuk dat je dit even komt navragen. Ik ben wel bang dat ik je moet teleurstellen, want 4G wordt momenteel alleen aangeboden voor Sim Only klanten. Sorry! Ik zal dit idee om 4G ook te introduceren voor Prepaid-klanten, op onze 'Wall of Change' hangen. Dat is de wand waarop ideeën en wensen terecht komen, zodat ze nader bestudeerd kunnen worden door de afdelingen die daarover gaan.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ PaulH, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Toch even ter info. Ook bij KPN is 3G bij prepaid het hoogste qua snelheid en niet voor niets. Wanneer je bijvoorbeeld een bundel hebt van 150 MB dan kun je met 4G ontzettend snel door je bundel raken. Gevolg kan zijn, heel snel door het resterende beltegoed als internet actief gebruikt blijft. Of dit idee aan de wall kans van slagen heeft bij de hoog geachte dames en heren durf ik te zeggen.... Nederland zegt neuh. :

Als KPN het al niet aanbied, dan zal zijn dochter, een meest vriendelijke dame, dat ook niet (kunnen) doen. 🆒
Reputatie 7
Badge +7
Ik weet niet of dat de reden is. Ik vermoed veel meer een commerciele reden. Je moet prepaid niet te aantrekkelijk maken, anders gaan te veel mensen prepaid gebruiken.
Zelfde reden als mijns inziens prepaid geen internet in het buitenland aanbiedt.

Zelfde reden als mijns inziens prepaid geen internet in het buitenland aanbiedt.

Geen data prepaid in buitenland geldt idd voor Simyo, mijn keuze zou het zeker niet zijn, data hoort er gewoon bij, ook in buitenland.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian en wimj12,

4G bij Prepaid zou ook extreem snel gaan, al weet ik niet of dat precies de reden is. Als er iets verandert met betrekking tot 4G internet voor Prepaid of de mogelijkheid tot het internetten in het buitenland, laten we dat uiteraard gelijk weten. Hebben jullie hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer