.

Beantwoord

Is mijn telefoon 4G ready?

  • 20 February 2014
  • 14 reacties
  • 3599 Bekeken

Badge
Kan er op mijn samsung s plus ook 4g.


Groetjes Corrie
icon

Beste antwoord door Dries 21 February 2014, 11:21

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi c.avisjes,

Welkom op het forum van Simyo :)

Goed van je dat je van te voren checkt of je telefoon 4G ready is. Jouw telefoon de Samsung S Plus is namelijk niet geschikt om 4G te ontvangen. Je kunt hier controleren welke toestellen wel 4G ready zijn.

Zou je overwegen om voor 4G een nieuwe telefoon aan te schaffen?
Op jullie 4g pagina staat niet de htc one vermeld als 4g ready, waarom niet? Ik heb er Ă©Ă©n en die lijkt het prima te doen op jullie 4g netwerk, of is er wat anders aan de hand?
Ik heb toevallig ook een HTC One en bij T-Mobile staat deze telefoon wel bij 4G ready maar bij simyo niet, wat moet ik nu geloven?
Badge +1
De HTC one kan gebruik maken van 4G. Ook de frequentie die wordt uitgezonden door KPN. Je kunt de 4G bundel activeren, APN aanpassen naar KPN4G.nl dan zou het moeten werken.  Het lijkt erop dat de lijst niet up-to-date is.
Reputatie 5
Badge +11
Op jullie 4g pagina staat niet de htc one vermeld als 4g ready, waarom niet? Ik heb er Ă©Ă©n en die lijkt het prima te doen op jullie 4g netwerk, of is er wat anders aan de hand?
Ik heb toevallig ook een HTC One en bij T-Mobile staat deze telefoon wel bij 4G ready maar bij simyo niet, wat moet ik nu geloven?
De HTC one kan gebruik maken van 4G. Ook de frequentie die wordt uitgezonden door KPN. Je kunt de 4G bundel activeren, APN aanpassen naar KPN4G.nl dan zou het moeten werken.  Het lijkt erop dat de lijst niet up-to-date is.

Hoi Venter, Willem-m en Maartje88,

De HTC One gaat toegevoegd worden aan het lijstje!
Zoals je ziet staat de HTC One Mini er al wel in, die heeft dezelfde specificaties geloof ik.

Venter en Willem-m; welkom op het forum! :D
Maartje88; inderdaad en dank je voor het meedenken 🙂
Ik heb een Samsung Galaxy Ace 3 die is ook geschikt voor 4G maar staat ook niet in de lijst.

Groetjes Ans
Badge
Hoi c.avisjes,

Welkom op het forum van Simyo :)

Goed van je dat je van te voren checkt of je telefoon 4G ready is. Jouw telefoon de Samsung S Plus is namelijk niet geschikt om 4G te ontvangen. Je kunt hier controleren welke toestellen wel 4G ready zijn.

Zou je overwegen om voor 4G een nieuwe telefoon aan te schaffen?


hoi, geld die link alleen voor simyo of voor alle providers?
Want via die link staat dat de iPhone 5 niet kan, maar op internet staat dat het wel gewoon kan.
Ik heb gisteren mijn telefoon over gezet naar 4G nu heb ik geen internet meer.Ik heb een Huawei Y300.

Groeten Joke
Badge +1
Ik heb gisteren mijn telefoon over gezet naar 4G nu heb ik geen internet meer.Ik heb een Huawei Y300.


Volgens mij ondersteunt de Y300 geen 4G. Zie ook
http://tweakers.net/pricewatch/331487/huawei-ascend-y300-zwart/specificaties/
en
http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_y300-5386.php
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb een Samsung Galaxy Ace 3 die is ook geschikt voor 4G maar staat ook niet in de lijst.

Groetjes Ans


Hoi Ansie, welkom op het Forum!

De Samsung Galaxy Ace 3 gaan we toevoegen! Dank je voor het melden 🙂
Reputatie 5
Badge +11
hoi, geld die link alleen voor simyo of voor alle providers?
Want via die link staat dat de iPhone 5 niet kan, maar op internet staat dat het wel gewoon kan.


Hoi Hotdog,

Die lijst geld voor Simyo, maar eigenlijk dus alle providers die gebruik maken van het KPN netwerk.
Omdat KPN's 4G op 800Mhz zit, en de iPhone 5 dat niet kan ontvangen, kun je geen gebruik maken maken Flex 4G, helaas :(
Ik heb gezien dat je het al hebt uitgezet, de kosten heb ik gecrediteerd. Wil je laten weten of je wél kunt internetten nu?

Ps: Zou je in de toekomst je vraag 1 keer willen stellen op het forum? Nu wordt het wat onoverzichtelijk.
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb gisteren mijn telefoon over gezet naar 4G nu heb ik geen internet meer.Ik heb een Huawei Y300.

Groeten Joke


Hoi Joke580,

Helaas voor jou heeft Ben. gelijk: jouw telefoon ondersteunt geen 4G.
Wil je Flex 4G weer uitzetten en me laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Mag wel per privébericht.
Ik zal de kosten die er voor in rekening zijn gebracht vervolgens crediteren.
Mijn toestel de Samsung Galaxy Ace3 is ook 4G ready maar staat niet in de lijst met 4G toestellen.
Klopt dit niet?
Badge +8
Hoi Hannibal,

Welkom op het forum :)
Ik heb de specificaties even bekeken. Die moet inderdaad ook op het 4G netwerk van KPN werken. Ik ga het doorgeven :)
Bedankt voor het melden dus.

Groetjes,
Charlene

Reageer