.

Beantwoord

Is er een grotere internetbundel dan 15GB?

  • 30 January 2021
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Mijn vraag is ik hoop dat er wat grotere databundels komen omdat zit nu ook al op 30€ extra aan kosten op het abonnement zoveel 

bijzonders doe ik ook niet online en toch al 33.000 gb verbruikt

icon

Beste antwoord door RicoK 31 January 2021, 14:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

bijzonders doe ik ook niet online en toch al 33.000 gb verbruikt

Poeh, 33.000 GB, dat is 33 Terabyte. Dat is wel héééél erg veel en zal je duizenden euro’s kosten :stuck_out_tongue_winking_eye: . Je zult 33.000 MB = 33 GB bedoelen. En dát is al erg veel. Ik vraag me toch echt af wat je gebruik gaat zijn als je wél iets bijzonders gaat doen…. :wink: .

Ik heb een 15 GB bundel en ik doe ook niets ‘bijzonders’. Ik luister Spotify en online radio en navigeer met Waze. Verder Facebook, Instagram en WhatsApp ik, maar ik heb altijd voldoende over. 

Volgens mij stream jij veel filmpjes via Youtube of Facebook. Via FB heb je trouwens de optie om streamen alleen mogelijk mogelijk te maken als je op de WiFi zit.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jacquesd,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Helaas bieden we momenteel geen grote internetbundel aan dat 15GB (in combinatie met simyo compleet 30GB), heb je al een kijkje genomen naar de data instellingen? Misschien kun je deze zo aanpassen dat er op achtergrond minder data word verbruikt? Je kan hier lezen hoe je dat precies doet. Anders kan ik me goed voorstellen dat het misschien handiger is om over te stappen naar een provider die een onbeperkt internetbundel aan biedt. Mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen we het graag! :blush:

 

Thanks RicoK en Ron H! 

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reputatie 7
Badge +6

33.000 gb denk niet dat simyo dit soort bundels gaat aanbieden😉
Als je zulke bedragen per maand moet neertellen zou ik toch kijken voor iets onbeperkts.

Reageer