.

Beantwoord

Is er een Engelstalige versie van de website?

  • 6 August 2019
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Is er ook een engelstalige versie van jullie site?
Dit voor een groot aantal studenten die in NL gaan studeren
icon

Beste antwoord door Daisy 6 August 2019, 12:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Irene,

Welkom op het forum!

Momenteel hebben wij geen Engelstalige versie van onze website, wie weet wel in de toekomst. Excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Daisy

Nog steeds geen Engelse website,
Ik heb net mijn nieuwe collega aangeraden simyo te gebruiken. Helaas is alles uitsluitend in het Nederlands. Dat vind ik heel teleurstellend. Houden jullie buitenlanders liever buiten de deur?

Groeten, Arjan (simyo gebruiker vanaf het eerste uur)

Reputatie 7
Badge +9

Nog steeds geen Engelse website,
Ik heb net mijn nieuwe collega aangeraden simyo te gebruiken. Helaas is alles uitsluitend in het Nederlands. Dat vind ik heel teleurstellend. Houden jullie buitenlanders liever buiten de deur?

Groeten, Arjan (simyo gebruiker vanaf het eerste uur)

Ik denk dat het grootste deel van de Simyo's klanten Nederland kan. Alles vertalen is best een investering en er zal dan door Simyo best gekeken worden of dat daadwerkelijk meerwaarde oplevert voor Simyo. Hoeveel meer klanten zullen ze daadwerkelijk krijgen door ook een Engelse website te hebben?

Reputatie 7
Badge +9

Het maken van een Engelstalige website is denk ik een hele klus en ik weet niet of dit de inverstering waard is. Maar wat wel overwogen zou kunnen worden is van elk ‘Sticky’ op dit forum een Engelse vertaling te maken. Dat kost relatief weinig moeite en het zou mensen met gebrekkige of geen kennis van het Nederlands veel nuttige informatie geven. Het plaatsen van een topic in het Engels op dit forum is trouwens geen probleem want er zijn in het verleden verscheidene keren vragen in het Engels gesteld die door een Simyo medewerker of een andere klant (myself included) in prima Engels zijn beantwoord.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal, 

Op dit moment hebben we inderdaad geen volwaardige Engelstalige versie van onze website. Wat je wel kan doen is onze website bezoeken via Google Translate. Dan kun je nog steeds gebruikmaken van alle functionaliteiten en de vertaling van Google Translate is anno 2021 erg goed! Is dat geen optie? 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer