.

Beantwoord

Is er een 4G storing?


Badge
Ik heb al de hele middag problemen met mijn 4G verbinding. Hij gaat aan en uit en er komt niets binnen. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Ik heb een Samsung Galaxy S4.
icon

Beste antwoord door Alex 28 May 2014, 09:34

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge
Ik heb het later in de middag ook gekregen. Heb 3 keer een Simyo medewerker aan de lijn gehad. Ik werd van kastje naar muur gestuurd. Met als gevolg dat alleen 3G verbinding het inmiddels weer doet, maar de telefoon weigert op 4G over te gaan. Erg irritant!
Badge
Ik heb het later in de middag ook gekregen. Heb 3 keer een Simyo medewerker aan de lijn gehad. Ik werd van kastje naar muur gestuurd. Met als gevolg dat alleen 3G verbinding het inmiddels weer doet, maar de telefoon weigert op 4G over te gaan. Erg irritant!


Had ik maar de 3G verbinding. Ik kan nu alleen via wifi iets doen. Hoop dat de 3G hier ook gaat werken, heb ik in ieder geval iets als ik morgen moet werken 😞
Badge
Ik heb precies hetzelfde op 4g.. Klantenservice is natuurlijk al dicht...

Zal dus wel een simyo storing zijn
heb hetzelfde probleem sinds ca 18.00 : helemaal geen mobiel Internet, 3g of 4g
Ik heb trouwens ook een Samsung Galaxy s4. Andere mensen hier die ook problemen hebben maar met een ander toestel?
Badge
Ik heb een s5.... M'n vriendinnen met s3 en geen 4g bundel heeft geen problemen...

Lastig dat de klantenservice morgen pas weer open gaat... Vrees dat ze dan ook pas het probleem gaan oplossen
Reputatie 4
Badge +4
Misschien handig om een postcode door te geven. Heb hier gewoon uitmuntend 4G verbinding. (net een speedtest gedaan).
Reputatie 7
Badge +9
Ook hier thuis in Den Haag (Zie postcode aansluiting :p) problemen met 4G. Mijn toestel wisselt continue tussen 3G en 4G. Over 3G is overigens gewoon verbinding, echter wil mijn toestel naar het aanwezige 4G netwerk, maar krijgt daar geen dataverbinding waarna we weer terugvallen op 3G.
Badge
Hier doet hij het inmiddels weer.
hier in Delft ook weer. phew. Gelukkig is mijn toestel niet defect.
Reputatie 7
Badge +9
Hier werkt het ook weer.
Badge
Hier nog steeds niet... Wachten tot de helpdesks eindelijk in de lucht komen...

Slecht geregeld van Simyo...
Reputatie 4
Badge +4
Het is nét half 9 geweest. Komt heus wel. Heb je je telefoon al eens een herstart gegeven?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes. Vervelend dat internet niet goed werkt bij jullie. Ik ben momenteel aan het kijken wat er precies aan de hand is. Helaas kan ik nu niet zeggen waar het aan ligt 😞. Voor degene die geen internet hebben, probeer zo specifiek mogelijk te zijn met het omschrijven van wat je ervaart. Dus:

- wat ervaar je precies?
- op welke postcode?
- welke apn staat ingesteld?

Ondertussen je telefoon uit/aan zetten, is een goed idee.

Zodra ik meer weet laat ik het weten. Excuses voor het ongemak.

Update: wil iedereen die er last van heeft/had, even laten weten of het probleem nog steeds optreedt?

Groetjes,

Alex

Reageer