.

Beantwoord

Is er een 4G internet storing

  • 28 May 2014
  • 6 reacties
  • 564 Bekeken

Badge
Sinds 27 mei  'smiddags is er storing in de (4g) internetservice van Simyo. Volgens de klantenservice gaat het ook nog wel even duren voordat dit is opgelost. Tot die tijd moet ik het maar blijven proberen.

Waarom informeert Simyo haar klanten niet proactief dat er een storing is (dat ben ik nl wel gewend van andere voorgaande providers) en doen ze daar dus zo geheimzinnig over??

Mooi zou zijn dat je direc op de homepage zou kunnen zien wat er aan de hand is en wanneer het weer opgelost is..
icon

Beste antwoord door Alex 28 May 2014, 14:06

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Inderdaad, moest ik hier nou 3 keer voor bellen naar de klantenservice? (Om vervolgens van die standaardvragen te krijgen terwijl ik al aangaf dat die instellingen goed staan). 4G werkt bij mij nu iedergeval weer. En tja, een storing kan wel eens gebeuren 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Prosperot en Pieterbalk,

Het klopt dat er problemen zijn met mobiel internet. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Gelukkig is het voor een groot deel van de getroffen klanten al opgelost. Helaas duurt het soms even om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of we te maken hebben met een 'echte' storing. Voordat we een bericht op het forum plaatsen moet goed worden uitgezocht wat er precies aan de hand is. Maar het klopt dat het vandaag wat laat op het forum stond (ik heb het er zojuist op gezet). Zie dit topic. Excuses hiervoor.

@Pieterbalk. Ik zie dat jij gisteren inderdaad contact hebt gehad met de klantenservice. Een collega heeft toen een aanpassing gedaan. Ik heb vanochtend opnieuw iets ingesteld. Want los van de algemene storing leek er bij jou iets niet goed te staan. Werkt ook 3G nu weer bij jou?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Prosperot en Pieterbalk,

Het klopt dat er problemen zijn met mobiel internet. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Gelukkig is het voor een groot deel van de getroffen klanten al opgelost. Helaas duurt het soms even om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of we te maken hebben met een 'echte' storing. Voordat we een bericht op het forum plaatsen moet goed worden uitgezocht wat er precies aan de hand is. Maar het klopt dat het vandaag wat laat op het forum stond (ik heb het er zojuist op gezet). Zie dit topic. Excuses hiervoor.

@Pieterbalk. Ik zie dat jij gisteren inderdaad contact hebt gehad met de klantenservice. Een collega heeft toen een aanpassing gedaan. Ik heb vanochtend opnieuw iets ingesteld. Want los van de algemene storing leek er bij jou iets niet goed te staan. Werkt ook 3G nu weer bij jou?

Groetjes,

Alex
Halo Alex,

3G werkt bij mij nu ook weer. 3G had ik gisteravond al weer aan de praat gekregen, het 4G signaal kreeg ik vanochtend pas weer op m'n telefoon. Ik ben wel benieuwd wat er dan verkeerd stond, want mijn instellingen waren goed. (APN op KPN4G.nl en de 4G schuif stond ook gewoon aan op m'n telefoon). 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pieterbalk,

Op je telefoon stond niks verkeerd ingesteld, maar in ons systeem wel. Mijn collega heeft gisteren iets proberen aan te passen, maar dat heeft niet geholpen. Daarom heb ik vanochtend opnieuw iets aan je aansluiting veranderd. Dat heeft er mede toe geholpen dat het nu weer werkt. Maar uiteraard mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Schroom niet om je vraag volgende keer opnieuw op het forum te stellen 🙂.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Pieterbalk,

Op je telefoon stond niks verkeerd ingesteld, maar in ons systeem wel. Mijn collega heeft gisteren iets proberen aan te passen, maar dat heeft niet geholpen. Daarom heb ik vanochtend opnieuw iets aan je aansluiting veranderd. Dat heeft er mede toe geholpen dat het nu weer werkt. Maar uiteraard mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Schroom niet om je vraag volgende keer opnieuw op het forum te stellen 🙂.

Groetjes,

Alex
Haha, dat zal ik zeker doen. Dank voor jouw hulp bij deze.
Reputatie 5
Badge +10
Geen dank 🙂

Reageer