.

Beantwoord

Is de Simyaardag in zijn huidige vorm zinloos 😂?


Badge

Is het niet veel leuker om de simyaardag, 1000MB gratis om te zetten in een korting op je.bundel van bijvoorbeeld 7% op je data bundel voor 1 maand, ik ga nu niet ineens meer data gebruiken  want dan heb ik er ook daadwerkelijk wat aan. 

icon

Beste antwoord door Seren 2 May 2022, 14:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Snijbonia,

Bedankt voor het meedenken! We zullen dit intern voorleggen bij de juiste afdeling, wie weet wat de toekomst brengt 😊.

Bedankt voor je reactie @wimj12!

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Het beste advies wat ik je kan geven is het kado accepteren en verder denken aan gegeven paarden etc.

Dit topic is al zo vaak langs gekomen, en het zal, denk ik, niet veranderen.

Ik zit als niet wijndrinker ook altijd met flessen wijn in de kerstpakketten,

Beste Simyo,

Een cadeautje krijgen is altijd erg leuk.......maar dit cadeautje blijft helaas altijd ongebruikt......
Door de verdubbeling van GB met KPN krijg ik de GB al nooit op.

Misschien een idee om de keuze te geven uit het bestaande cadeau of een donatie aan een goed doel van bijv €2,- (geef een aantal keuzes voor goed doel om aan te vinken.)
Of de symyaardag eens in het Simyo-panel  als een poll te doen.......misschien zijn er meer goede ideeën.

Met vriendelijke groet,

Trijntje

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @ipenburg,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat je het Simyaardag cadeau zinloos vindt. Ik kan mij voorstellen dat je liever een korting wilt inzetten op je bundel. Ik zal jouw suggestie doorzetten naar de juiste afdeling, wellicht kunnen wij dit in de toekomst toepassen😊. 

Groetjes,
Seren 

Reageer