.

Beantwoord

Internetverbruik opvragen

  • 6 February 2012
  • 12 reacties
  • 1437 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,
Weet iemand of en hoe ik mijn verbuik van internet, sms en bellen op een snelle manier op kan vragen?
Dus zonder eerst naar de site te moeten en in te loggen?
Het gaat hierbij vooral om mijn internetverbruik dat ik in wil zien.
Groetjes,
Liza
icon

Beste antwoord door Alex 7 February 2012, 09:44

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Nooit geschoten is altijd mis, mariah! Dank je voor je terugkoppeling 😮
Badge
Hoi Alex,

Via het Nokia forum is mij geadviseerd Datamonitor eest te verwijderen en dan opnieuw de pro versie te downloaden/installeren. Heb ik nogmaals gedaan en nu werkt het wel. Heb ik waarschijnlijk toch ergens iets fout gedaan. De pro versie voegt echter weinig toe. Ik kan alleen een paar dingetjes veranderen in de instellingen, wat eerst niet ging. Maar, wal wil je ook, voor € 1,10. Toch?

Gr.
mariah
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mariah,

Ik hou er ook nooit van om te betalen voor apps, en al helemaal niet als ze te weinig info geven of niet werken :mad:
Alex had het al even over het Nokia forum, ik hoop dat 'ze' je daar kunnen helpen.

Hou je ons op de hoogte?
Badge
Hallo Alex,

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest.  Datamonitor werkt wel maar de gegevens zijn echt minimaal. Hij geeft aan wat mijn in- en uitgaand data verbruik is, gesplitst in GPRS en WLAN. Dit is in feite voldoende maar bij de beschrijving leek het dat er veel meer informatie beschikbaar zou zijn. Hiervoor heb je dan de betaalde versie nodig blijkbaar.

Gr.
maria
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mariah,

Jammer dat de app niet werkt. Hoewel moderators en andere Simyo klanten veel weten, is het in dit geval misschien handiger om deze vraag op het Nokia forum te stellen.

Mocht je daar de gouden tip tegen komen, ben ik er heel benieuwd naar 🙂.

Kan je het ons hier laten weten?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Ernst,

Ik heb inderdaad Datamonitor free al gedownload via Nokia (jouw 2e optie). Daarbij kreeg ik de melding dat alleen de Pro versie op mijn toestel werkt. Deze heb ik daarna gekocht voor € 1,10. Daarna ook gedownload maar bij installeren krijg ik steeds de melding UPDATEFOUT. Heb ik inmiddels gemeld bij Nokia en ook al antwoord gehad maar helaas nog zonder resultaat.

Gr.
mariah
Reputatie 5
Badge +11
Hi mariah,

Volgens mij zijn dit en dit twee apps die voor Symbian werken. Misschien kun je 1 daarvan uitproberen?
Badge
Hallo Charlene,

Nee, in de Nokia store is er niets beschikbaar voor mijn toestel. Inloggen op mijn toestel bij mijn Simyo helpt ook niet.

Gr.
mariah
Badge +8
Hoi mariah,

Voor jouw besturingssysteem (Symbian) is de Mijn Simyo app niet beschikbaar. Anders kon je die natuurlijk het beste gebruiken om je internetverbruik bij te houden.
Je zou kunnen kijken in jouw appstore of je iets vindt als je zoekt op MB meter of Data counter, maar ik weet eerlijk gezegd niet of er zoiets beschikbaar is. Op de Mijn Simyo website inloggen vanaf je toestel is misschien een mogelijkheid?

Groetjes, Charlene
Badge
Ik zit met dezelfde vraag: hoe kan ik snel op mijn mobiel zien hoe het staat met mijn internetverbruik. Ik heb een Nokia E-72. Weet iemand welke app ik daarvoor het best kan downloaden?
Reputatie 3
Badge +5
Zoals Alex al aangeeft kan dit via apps op je telefoon. Ligt er uiteraard wel aan welke telefoon je hebt.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Liza,

Er zijn verschillende apps die bijhouden hoeveel mb je hebt verbruikt. Via de apps als Sinopia of Traffic monitor kun je het verbruik bij houden. Dit zijn overigens geen officiele Simyo applicaties.

Groetjes,

Alex

Reageer