.

Beantwoord

Internetoptie staat onterecht aan. Hoe kan dit gebeuren?

  • 31 August 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Hoe kan in mijn simyo plotseling het internet aanstaan? Dit heb ik niet gedaan, en opeens is er € 6,- verbruikt. Dit is maanden geleden ook al eens gebeurd! Waar slaat dit op? Mijn simyo heeft een andere look, en opeens staat het internet weer aan terwijl dit al maanden uitstaat.
icon

Beste antwoord door Angela 2 September 2015, 11:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi HennyHe,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat er onverwacht kosten gemaakt zijn. Op het moment dat de optie `Internet op je mobiel´ uitstaat, dan moet dit natuurlijk zo blijven.

Ik heb voor je nagekeken hoe dit precies heeft kunnen gebeuren. In het systeem heb ik terug kunnen vinden dat je via Mijn Simyo de optie aangezet hebt. Dit is al even geleden en ik kan me dan ook voorstellen dat jij je dit niet meer kunt herinneren. Je hebt op 6 maart 2015 het internet aangezet. Daarna heb je direct een 250MB bundel geactiveerd via Mijn Simyo. Op 6 april is deze bundel automatisch verlopen. Je hebt de internetoptie hierna niet meer uitgezet.

Tot op dit moment is het steeds goed gegaan met het verbruik. Hierdoor heb je niet doorgehad dat internet gewoon aanstond. Op 31 augustus is er inderdaad internetverbruik geregistreerd. Ik vind ook terug dat je de optie hierna direct uitgezet hebt. Ik hoop dat dit het een en ander duidelijk maakt voor je. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
zo vreemd dat het ruim 3 maanden goed gaat, en nu opeens niet, en dan op 1 dag 6 euro weg. heel raar, mijn vertrouwen is weg.
Reputatie 7
Badge +10
Dat je dit vervelend vindt kan ik begrijpen Hennyhe. Waarom je de afgelopen 3 maanden geen kosten gemaakt hebt, durf ik niet te zeggen. Er is geen verbinding gemaakt in die periode. Dit kan komen door instellingen in jouw telefoon of een goede wifi verbinding. Als je de internetoptie vanaf nu weer uit laat staan, kan het niet meer misgaan. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer