.

Vraag

internetkosten terwijl mobiele data uitstaat, hoe kan dat?

  • 21 December 2022
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Waarom staan er internetkosten bij mijn verbruik. Mijn mobiele data op de telefoon staat al weken lang uit. 


4 reacties

Hoi @Wilma van Hoef 

Staat Wi-Fi assistent uit? Anders kan er toch mobiel internet worden gebruikt. Wil je geen internet gebruiken via Simyo kun je dat het beste uitzetten in jouw Mijn Simyo. 

Hoi Friesian,

Inmiddels heb ik het op Mijn Simyo uit gezet. Geen idee of WiFi assistent aan staat, waar zie ik dat? Gaat om een oud model Motorola.

Hoi Friesian,

Inmiddels heb ik het op Mijn Simyo uit gezet. Geen idee of WiFi assistent aan staat, waar zie ik dat? Gaat om een oud model Motorola.

Goedemorgen Wilma van Hoef. 

Bij verschillende telefoons staat dat bij instellingen, WiFi, geavanceerd.

Wordt ook wel slimme netwerkwissel genoemd. Bij minder goede Wi-Fi thuis bijvoorbeeld wordt dan automatisch mobiel internet aangezet.

Door het uitschakelen op jouw Mijn Simyo van internet gebeurt dit op netwerkbasis. Goed bezig en bedankt voor de terugkoppeling. 

 

Fijne dagen gewenst! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wilma van Hoef,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Zolang de optie “Internetten in Nederland” aan staat via Mijn Simyo, is het technisch wel mogelijk om internet te verbruiken ondanks je de mobiele data uit hebt staan. Je kunt de optie uitschakelen bij Instellingen> Internet en bellen> Internetten in Nederland. Ik lees dat je de optie inmiddels hebt uitgeschakeld, in het vervolg zal er dus geen internetverbruik moeten plaatsvinden zolang deze optie uit staat.

Bedankt voor je hulp @Friesian, dit waarderen wij enorm! 😊

Fijne feestdagen! 🎄

Groetjes,
Roeqajja

Reageer