.

Vraag

Internetkosten binnen de bundel

  • 21 August 2012
  • 17 reacties
  • 857 Bekeken

Badge
Beste Simyo,
Op Mijn Simyo zie ik dat er €1,00 euro in rekening gebracht wordt op 10 augustus 2012 terwijl er nog ruim mb resterend internet tegoed is tot eind augustus. Hoe is dit mogelijk? Alvast dank voor de reactie.

17 reacties

Beste Simyo,

Bij mij kom ik ook de kosten voor verbruik tegen van € 1,- op 11 augustus terwijl ik niet over de bundel heen ben en niet in het buitenland was o.i.d.. Hoe kan dat?

Grt Jurjen
Badge +6
Beste Simyo,
Op Mijn Simyo zie ik dat er €1,00 euro in rekening gebracht wordt op 10 augustus 2012 terwijl er nog ruim mb resterend internet tegoed is tot eind augustus. Hoe is dit mogelijk? Alvast dank voor de reactie.



Beste Simyo,

Bij mij kom ik ook de kosten voor verbruik tegen van € 1,- op 11 augustus terwijl ik niet over de bundel heen ben en niet in het buitenland was o.i.d.. Hoe kan dat?

Grt Jurjen


Beste Norbert & Jeerdmans,

Beide welkom op het forum!
Ik heb voor jullie beide nagekeken en de kosten die onterecht buiten de bundel zijn gecrediteerd aan jullie.
De creditering zie je terug op de factuur van de maand augustus.
Badge
Dank voor de snelle reactie en de oplossing. Met vriendelijke groet, Norbert
Badge +6
Beste Norbert,

Geen dank!
Fijne dag!
Ook bij mij op 22 augustus €1,00, terwijl mijn internetbundel nog lang niet op is.Reageer
Reputatie 2
Badge +1
Hey wsksteven,

Wij hebben de onterechte datakosten direct op jouw factuur van de maand augustus gecrediteerd. Excuses voor het ongemak.
Badge
Beste medewerker Symio,

Er is op 15 augustus 1,00 in rekening gebracht voor gebruik internet terwijl ik ruim binnen de bundel zit. Hoe kan dit? 

Graag uw reactie.

Gr. Monique

13-08-2012 : 2552.0 kB €0.00
14-08-2012 : 6162.0 kB €0.00
15-08-2012 : 6975.0 kB €1.00
16-08-2012 : 7735.0 kB €0.00
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum monique,

Ik heb jouw verbruik bekeken en verbruikskosten lijken inderdaad onterecht te zijn, waarvoor excuses. Ik heb deze kosten direct gecrediteerd en de verrekening kan je op je factuur terugzien.
Badge
Welkom op het forum monique,

Ik heb jouw verbruik bekeken en verbruikskosten lijken inderdaad onterecht te zijn, waarvoor excuses. Ik heb deze kosten direct gecrediteerd en de verrekening kan je op je factuur terugzien.


hallo Wayne.... wat nou  wanneer mensen dit niet zien.... Wordt e.e.a. dat automatisch door jullie geborgd en alsnog gecrediteerd? Zo ja, kunnen jullie aangeven hoe jullie dit monitoren??

vr grt,
Neri
Reputatie 1
Badge +1
Beste Simyo,

Ik zie op mijn verbruik hetzelfde probleem, op 3 september; kan u dit verhelpen/toelichten?


02-09-2012 :    18576.0 kB    €0.00
03-09-2012 :    1893.0 kB      €1.00
04-09-2012 :    2958.0 kB      €0.00
05-09-2012 :    7483.0 kB      €0.00
06-09-2012 :    15005.0 kB   €0.00
Reputatie 5
Badge +10
hallo Wayne.... wat nou wanneer mensen dit niet zien.... Wordt e.e.a. dat automatisch door jullie geborgd en alsnog gecrediteerd? Zo ja, kunnen jullie aangeven hoe jullie dit monitoren??

vr grt,
Neri


Hoi Montego en neri,

Dit is inderdaad een fout in ons systeem. Deze 1 euro berekening zal door ons systeem automatisch worden hersteld. Het zal niet in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Alex
Badge
ik heb hetzelfde probleem. Op 10 september is er 1 EUR berekend, terwijl ik binnen mijn bundel ben.
Kunt u dut aanpassen?
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Hannek,

Deze 1 euro wordt door ons systeem automatisch verrekend. We hoeven dus niets handmatig aan te passen.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

En weer wordt er bij mij onterecht € 1,- in rekening gebracht voor verbruik. Deze keer op 2 september.

Is het niet mogelijk dat jullie deze fout uit het systeem krijgen?
Ik neem aan, dat deze euro weer gecrediteerd wordt?

Grt Jurjen Eerdmans
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jeerdmans,

Dit is doorgegeven. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend over komt, maar ons systeem zal dit automatisch niet in rekening brengen.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Onder Internet binnen Nederland staat op 10/9/2012 bij een verbruik van 1660.0 kB een bedrag van 1 euro.

 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Topshooter,

Het gaat bij jou om hetzelfde probleem. Dit wordt door ons systeem automatisch niet in rekening gebracht. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer