.

Beantwoord

internetbundel wijzigen

  • 25 September 2012
  • 5 reacties
  • 512 Bekeken

Badge
Zojuist heb ik mijn bel / sms / bundel aangepast . Nu wil ik ook mijn internetbundel aanpassen, maar de opties zijn allemaal grijs. M.a.w. kunnen niet worden gekozen. Niet leuk. Wat is de oplossing om toch mijn internetbundel te kunnen wijzigen van 1024 €  9,95 nu naar 1024mb € 4,95?
icon

Beste antwoord door Wayne 27 September 2012, 11:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum bartdehaag,

Je kan jouw bundel vanaf 01-10 wijzigen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Echter bieden wij momenteel geen 1024 mb bundels aan voor €4,95. Voor een actueel overzicht van de internetbundels die wij momenteel aanbieden kan je de website raadplegen.
Badge
Welkom op het forum bartdehaag,

Je kan jouw bundel vanaf 01-10 wijzigen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Echter bieden wij momenteel geen 1024 mb bundels aan voor €4,95. Voor een actueel overzicht van de internetbundels die wij momenteel aanbieden kan je de website raadplegen.


Bedankt Wayne, voor je reactie.

Ik had al begrepen dat ik pas per 1 oktober mijn bundel kan wijzigen, nu de bundel onlangs door Simyo is gewijzigd in € 9,95 voor 1GB, dit terwijl ik zelf, en dat weet ik echt heel zeker, de toen nog in te drukken knop 1 GB voor € 4,95 had ingedrukt. Want laten we wel wezen: als ik al beschik over 1GB voor € 9,95, dan ga ik toch zeker niet mijn bundel "wijzigen" in precies hetzelfde? Als de optie € 4,95 niet had bestaan, dan zou ik voor 200mb voor € 5 hebben gekozen, maar die dag bestond die optie nog niet. Dat terwijl ik die dag nog keurig op tijd was om een wijziging in te voeren. Nu moet ik nog een maand wachten. Waarom? Omdat Simyo vervolgens een "storing"  had met de website waarna, hoe verrassend er ineens nieuwe duurdere aanbiedingen op de site stonden.
M.a.w. Mijn punt is dat ik geheel op tijd mijn bundel aanpas van een 9,95 bundel naar een 4,95 bundel. Maar door web geklungel van Simyo wordt dit vervolgens weer een 9,95 bundel. Storing op de website, waardoor weer een dag verstreken, belet de abonnees nog tijdig voor een andere optie te kiezen. Daarom verzoek ik bij deze Simyo de gemaakte fout recht te zetten en mijn bundel nu alsnog om te zetten in een 5 euro bundel 200mb. Mij erop wijzen dat ik de bundel  dan na 1 oktober kan aanpassen, vind ik geen correcte service. De bundel kan immers ook door Simyo worden aangepast.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bartdehaag,

Het klopt dat deze bundel op je persoonlijke pagina heeft gestaan. Deze werkte echter niet, omdat de bundel al enkele maanden niet meer wordt aangeboden. Dit berust echter wel op een foutje van de website. Je kon de bundel ook niet bestellen, omdat deze niet aanklikbaar was. Omdat je hierdoor ook niet hebt kunnen wijzigen naar 200 mb zal ik de meerkosten (€ 4,95) voor deze maand in mindering laten brengen. M.a.w. je hebt deze maand 1gb voor 5 euro. Ik zie dat je wijziging naar 200 mb nu officieel per 1/11 van start gaat. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor deze afhandeling Alex,

Fijn zo. (aanvaard! :o)  )

Vriendelijke groeten,

Bart



Hoi bartdehaag,

Het klopt dat deze bundel op je persoonlijke pagina heeft gestaan. Deze werkte echter niet, omdat de bundel al enkele maanden niet meer wordt aangeboden. Dit berust echter wel op een foutje van de website. Je kon de bundel ook niet bestellen, omdat deze niet aanklikbaar was. Omdat je hierdoor ook niet hebt kunnen wijzigen naar 200 mb zal ik de meerkosten (€ 4,95) voor deze maand in mindering laten brengen. M.a.w. je hebt deze maand 1gb voor 5 euro. Ik zie dat je wijziging naar 200 mb nu officieel per 1/11 van start gaat. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Beste bartdenhaag,

Wij zijn blij om te vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Als je nog vragen hebt kan je deze altijd stellen.

Groetjes,

Arie

Reageer