.

Vraag

Internetbundel van 1000mb bijna verbruikt op de tweede dag van de maand. Hoe kan dat?

  • 2 May 2012
  • 2 reacties
  • 1111 Bekeken

Badge
Sinds de maand April heb ik me aangemeld bij Simyo voor het abbonement Simyo regelmatig met 1000mb internet, ik heb tevens een Iphone 3gs. Nu was ik vanmiddag benieuwd naar mijn dataverbruik en constateerde ik het volgende: Op de tweede dag van de maand (namelijk 2 mei 2012) heb ik nog maar 1,012 mb resterend. Dat zou betekenen dat ik in één dag bijna 1000mb heb verbruikt. Dat is toch vrijwel onmogelijk? Mijn resterende belminuten/smsjes zijn echter wel reeël. Ik zit voornamelijk op whatsapp en facebook via 3g en mobiele netwerk (wanneer 3g uitschakelt) en youtube doe ik alleen via wifi. Mijn datateller haalt tot nu toe ook nog lang niet de 1000mb. Dus de grote vraag: Heeft iemand enig idee hoe ik de 1000 mb al bereikt kan hebben?

2 reacties

Badge
Is het mogelijk dat de 1000mb wordt verekend als 1024mb en vervolgens wordt genoteerd op de Amerikaanse manier, namelijk met de komma als scheidingsteken voor de duizendtallen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum VanLeeuwen,

De komma moet je inderdaad lezen als een punt. Volgens onze gegevens heb je nog lang geen 1000mb verbruikt. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer