.

Beantwoord

Internetbundel prepaid

  • 29 July 2012
  • 9 reacties
  • 643 Bekeken

Badge +1
mijn tariefplan?? wie heeft dat bedacht? ik zit nu 4 dagen zonder internet op mijn mobiel...hoe lang gaat dit nog duren? dit is al het 3de mailtje wat ik aan jullie waag dus ik hoop nu een keer op een reactie......we kunnen natuurlijk altijd een "i hate simyo" pagina maken op facebook maar ik hoop dat het niet zover komt..
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2012, 10:14

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Beste Mosher,

De internetbundel kan handmatig worden toegevoegd aan je aansluiting. Graag ontvang ik een privé bericht met je telefoonnummer of anders kan je contact opnemen met de klantenservice.

Hoi allemaal.

Iedereen die mij een privé bericht heeft gestuurd voor het toevoegen van een dag of maandbundel voor het internet de bundels zijn toegevoegd.
Badge
Ook ik heb last dat ik geen internet dagbundel voor 1 euro kan inloggen. Al vele dagen lang.
Wat is dat voor een onzinmededeling dat mijn "bundel" niet geschikt zou zijn voor internet.
Ik heb voorheen al verschillende malen gebruik gemaakt van een dagbundel. Duurt die
storing dan nog steeds voort ? Gaarne reactie
Badge
Da's leuk en aardig dat het 'handmatig kan worden aangezet' maar ook na een privebericht krijg ik geen reactie. Waarom?
Dat heeft als gevolg dat ik nu i.p.v. 1 euro, 1.40 euro kwijt ben voor vandaag. Gelukkig niet zoveel, maar wat als ik het nou niet zelf in de gaten had gehouden? 
Badge +6
Beste JuniperMana,

De internetbundel is toegevoegd aan je aansluiting.
Badge
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de mededeling die in ontvang als ik een internet dag op mijn mobiel wens te bestellen.
De mededeling "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je in een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is".
Ik zit helemaal niet in een tariefplan en heb voorheen wel degelijk een internetdag kunnen bestellen. Als het een storing is
zou hij toch onderdehand wel hersteld moeten zijn.
wlvanderpoel
Badge +2
Beste wlvanderpoel,

Dit is een storing. Onze IT afdeling is ermee bezig oom dit zo spoedig mogelijk op te lossen. In de tussentijd kan je ons telefonisch contacteren om een internetbundel te laten toevoegen.

Groetjes,

Arie
Ik heb ditzelfde probleem. Het is wel een beetje jammer zonder iets te melden ofzo, tenminste mij niks bekend. Ik heb geen idee hoe ik je een prive berichtstuur en de klantenservice daar krijg ik error. Dus hoop dat er snel contact met ij opgenomen word 0612180158.
Ps dit gaat trouwens over de interetbundel maandbundel van 200MB voor €10,-
Vriendelike groet, dirk
storing? dankzij dit geintje kan ik vanaf vorige week niet internetten vanwege kosten, normaal waardeer ik 20 euro per maand op, dit is binnen 2 weken al 60 euro geworden... terwijl ik niet bel of niks!! kan ik dit bedrag bij jullie terugdeclareren?? wil minimaal 40 euro terugzien, en een nieuwe internetbundel, anders ben ik genoodzaakt om over te stappen.
Badge +6
Hoi iedereen,

Iedereen die mij van het weekend een privé bericht heeft verstuurd heeft de bundel naar zijn/haar keuze gekregen.
De storing van het zelf aanvragen van de dag of maandbundel voor het internet kan weer zelf worden aangevraagd via de persoonlijke pagina.

Reageer