.

Beantwoord

internetbundel overschreden

  • 29 July 2021
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

hey simyo

ik heb nu een paar maanden jullie abonnement en ben harstikke tevreden over jullie service en voordelige tarieven. Nu ben ik blijkbaar 2 dagen over mn bundel gegaan en gelijk €133 kwijt, hier schrok ik toch wel van. Is hier nog wat aan te veranderen door bijvoorbeeld mb’s bij te kopen, of mn bundel aan te passen? 

groetjes joel

icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 July 2021, 15:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bjean,

 

Ik heb antwoord gegeven in een ander topic om het overzichtelijk te houden: https://forum.simyo.nl/internet-4g-62/in-een-korte-tijd-een-hoop-kosten-gemaakt-kunnen-jullie-iets-betekenen-44888.

 

Groetjes,

Daisy

coulanceregelingen, hoe werkt dat?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Joël, 

Welkom op ons forum!

We begrijpen dat je erg geschrokken bent van deze extra kosten. Maar dat gaan we voor je oplossen!

Zoals Groentjuh hierboven al aangeeft (thanks Groentjuh!) is het wel belangrijk dat je de oorzaak van de kosten achterhaalt en de instellingen van je toestel aanpast zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Je kunt daarvoor gebruikmaken van het blog waar hij naar verwijst. 

Ik stuur je nog even een privébericht met betrekking tot de kosten!

Heb je nog vragen? Let us know 😇

Groetjes,
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Er zijn coulanceregelingen. Of je daarvoor in aanmerking komt is enkel door een moderator of community manager te bepalen.

Ik raad aan om met de tips in dit blog 2 dingen te doen:

  1. Achterhalen waardoor je buiten je bundel ging.
  2. Waar mogelijk instellingen met behulp van dit blog aanpassen om te voorkomen dat je nogmaals buiten de bundel raakt.

Mogelijk kun je overwegen om voor de toekomst natuurlijk een grotere databundel te nemen. Als je dat voor de eerste van de maand doet, dan kun je daar volgende maand al gebruik van maken.

Reageer