.

Beantwoord

Internetbundel kan niet worden verlengd

  • 3 April 2013
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo,

Mijn internetbundel is ongeveer 20u geleden verlopen, maar toch kan ik geen nieuwe bundel aanvragen. Wat is er mis?
Let op! Omzetting naar Sim Only is in gang gezet. Komt (prepaid) bundel geheel te vervallen bij overstap naar Sim Only of niet?

Dank & groet
icon

Beste antwoord door Wayne 5 April 2013, 13:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Kijk hier eens:http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/prepaid/overstappen_naar_simyo_sim-only
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ajo,

De prepaidbundel komt geheel te vervallen bij overstap naar Sim Only. Voor het gebruik van internet kan je gebruik maken van jouw nieuwe internetbundel.

Reageer