.

Vraag

Internetbundel die niet werkt en buitenbundel kosten maakt.

  • 5 March 2012
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

Badge
Hallo,



Sinds vandaag is mijn nummer overgezet en heb ik internetbundel van 1000mb.

Ik heb dus op internet gezeten zonder wi-fi en er staat nu bij verbruik 3.79 euro.

Terwijl ik geen kosten van internet mag hebben tot 1000mb omdat ik een abonnement heb die een ingangsdatum van 26-02-2012 heeft.

Ik schrik hier erg van want je denkt dat je een abonnement hebt en krijg je 1x hoge buitenbundel prijzen.



Geeft niet echt een veilig gevoel, wat is er aan de hand?

Ik heb mijn internet meteen uitgezet, ik heb geluk dat ik het nu ontdek en niet na 100en euro's terwijl je denkt dat de internetbundel gewoon werkt.



Ik hoor graag wat het probleem is.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum DeRakker,

Volgens ons systeem was je internet bundel eerder niet actief. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben dit inmiddels voor je hersteld. De kosten (3,79) zullen ook worden vergoed. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum DeRakker,

Volgens ons systeem was je internet bundel eerder niet actief. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben dit inmiddels voor je hersteld. De kosten (3,79) zullen ook worden vergoed. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex




Alvast bedankt.

Maar de kosten staan er nog steeds, klopt het dat dit een tijdje duurt voordat het weg is?

Is het ook mogelijk om het verbruik te zien van de 1000mb? want ik heb bijv. gisteren weer op internet gezeten maar zie nergens het verbruik.
Reputatie 5
Badge +10
De kosten zie je inderdaad nog steeds. Op de factuurspecificatie van je komende factuur zal je echter wel zien dat er een verrekening heeft plaatsgevonden. Je kunt via je persoonlijke pagina bijhouden wat je resterend aantal dataminuten zijn. Dit kun je terug vinden op via het tabblad overzicht.
Badge
Ok duidelijk.

Alleen zie ik bij overzicht inderdaad het verbuik van sms/bel minuten maar internetgebruik zie ik nergens staan.

Bij overzicht zie ik alleen dat ik 1000mb internet abonnement heb, verder niet hoeveel mb ik heb verbruikt.
Reputatie 5
Badge +10
Op het tabblad overzicht staat welke internet bundel je hebt. Onder het type internet bundel moet je kunnen zien hoeveel mb's je resterend hebt. Indien dit niet zo is, wil ik je vragen een printscreen te sturen van je overzicht pagina. Je kunt dit overzicht mailen naar [email]service@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Alex

Reageer